Τη δική του λύση πρότεινε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μαργαρίτης Σχοινάς, για την ενίσχυση της συμμετοχής νέων ψηφοφόρων στις ευρωεκλογές, επιστρατεύοντας την Τέιλορ Σουίφτ στις καμπάνιες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μάλιστα, η Αμερικανίδα τραγουδίστρια είχε ανακηρυχθεί το πρόσωπο της χρονιάς του περιοδικού «Time» για το 2023. Όπως μεταδίδει το Politico, ο κ. Σχοινάς δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι «κανείς δεν μπορεί να κινητοποιήσει τη νεολαία καλύτερα από τους νέους».

«Είναι οι νέοι που μπορούν να κινητοποιήσουν τους νέους να συμμετάσχουν, περισσότερο από τους επιτρόπους», τόνισε και στη συνέχεια ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συμπλήρωσε πως «ελπίζω πολύ ότι κάποιος από την ομάδα της παρακολουθεί αυτή τη συνέντευξη Τύπου και της μεταφέρει το αίτημά μας».

Η επιρροή της Τέιλορ Σουίφτ στις εκλογές των ΗΠΑ

Η συσπείρωση των νέων ψηφοφόρων δεν είναι κάτι καινούργιο για τη Σουίφτ. Τον περασμένο Σεπτέμβριο η τραγουδίστρια ενθάρρυνε τους 272 εκατομμύρια οπαδούς της στο Instagram να εγγραφούν για να ψηφίσουν στις ΗΠΑ και, μέσα σε λίγες ώρες, το Vote.org ανέφερε περισσότερες από 35.000 εγγραφές, ένα άλμα 23% σε σχέση με πέρυσι.

Κατά τη διάρκεια της σχεδόν δύο δεκαετιών καριέρας της, η Σουίφτ έχει εμπλακεί με την πολιτική των ΗΠΑ.

Και καθώς πλησιάζουν οι εκλογές της Ε.Ε. τον Ιούνιο, όπου ο Σχοινάς δήλωσε ότι ένα υψηλό επίπεδο συμμετοχής των νέων Ευρωπαίων είναι «ζωτικής σημασίας» για τη δημοκρατία, ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής ελπίζει ότι η Σουίφτ θα μπορέσει να κάνει το ίδιο για την Ευρωπαϊκή Ενωση.

Η Τέιλορ Σουίφτ, η οποία ξεκινά το ευρωπαϊκό σκέλος της περιοδείας της την άνοιξη του 2024, θα εμφανιστεί στο Παρίσι στις 9 Μαΐου, την «Ημέρα της Ευρώπης», υπενθύμισε ο Μαργαρίτης Σχοινάς.