Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν ετοιμάζεται πυρετωδώς για να διεκδικήσει την επανεκλογή του στην προεδρία των ΗΠΑ παρά το γεγονός ότι η ηλικία του σε συνδυασμό με ουκ ολίγες γκάφες - όπως το να ξεχνάει τα λόγια του, ή να μη θυμάται πρόσωπα - έχουν προκαλέσει προβληματισμό στο στρατόπεδο των Δημοκρατικών. 

Έτσι λοιπόν αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να μετατρέψει σε πλεονέκτημα την αδυναμία του - ηλικία - έναντι του κατά τα φαινόμενα έτερου υποψήφιου για την προεδρία του Ντόναλντ Τραμπ. «Δεν είμαι νέος. Αυτό δεν είναι μυστικό», λέει με χαμόγελο κοιτώντας απευθείας την κάμερα στοχεύοντας στα νεανικά κοινά. «Αλλά άκου πώς πάει το πράγμα: Καταλαβαίνω πώς να πετυχαίνω πράγματα για τον αμερικανικό λαό», προσθέτει.

Στη συνέχεια απαριθμεί τα επιτεύγματα που έκανε στην πρώτη του θητεία, μεταξύ αυτών του χειρισμού της πανδημίας του κορωνοϊού, του περιορισμού των τιμών της ινσουλίνης για τους ηλικιωμένους καταναλωτές και της ψήφισης του νόμου για τις υποδομές. Ακολούθως αντιπαραβάλλει το ιστορικό του με αυτό του πρώην προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, τον οποίο κατηγορεί ότι αφαίρεσε την «ελευθερία των γυναικών στην επιλογή να επιλέγουν» σε θέματα αναπαραγωγής.
For You | Biden-Harris 2024
Μάλιστα όπως αναφέρει δημοσίευμα των New York Times η στόχευση του Μπάιντεν στα νεανικά κοινά δείχνει μια αλλαγή στον τόνο που θα κινηθεί το επόμενο διάστημα. Παράλληλα το επόμενο δίμηνο ο πρόεδρος των ΗΠΑ θα στοχεύσει σε πολιτείες κλειδιά ενώ η καμπάνια του ανέρχεται στα 30 εκατ. δολάρια. Ακόμη τόσο η οικογένεια του Τζο Μπάιντεν, όσο και της αντιπροέδρου Κάμαλα Χάρις θα πάνε σε όλα τα μήκη και τα πλάτη των ΗΠΑ όπου θα λάβουν μέρος σε διάφορες εκδηλώσεις. 

Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παρά το γεγονός ότι ο Μπάιντεν συχνά αναφέρεται με χιούμορ στην ηλικία του ωστόσο η πρόσφατη έκθεση του ειδικού εισαγγελέα που είδε το φως της δημοσιότητας τον περιέγραψε ως «καλοπροαίρετο, ηλικιωμένο άνδρα με κακή μνήμη». Η νέα διαφήμιση, που τιτλοφορείται «For You» μπορεί να προσελκύσει νεότερους ψηφοφόρους, την υποστήριξη των οποίων χρειάζεται ο επόμενος πρόεδρος και αναμένεται να παίζει σε κανάλια δημοφιλή σε νεανικά κοινά, όπως το ESPN, το Adult Swim και το Comedy Central.

Πάντως η χιουμοριστική διάθεση του Μπάιντεν φαίνεται ακόμα και στο «κλείσιμο» της διαφήμισης όπου όταν φαίνεται η ανακοίνωση της έγκρισης του μηνύματος από τον πρόεδρο των ΗΠΑ μία φωνή εκτός κάμερας του ζητάει να κάνει άλλη μία λήψη. Τότε ο κ. Μπάιντεν απαντάει με χαμόγελο πως «κοίτα, είμαι πολύ νέος, ενεργητικός και όμορφος. Για ποιο λόγο να το κάνω αυτό;»