Σάλος στην Ιταλία με αφορμή μία ιταλικής τηλεοπτικής διαφήμισης που δείχνει καλόγριες να τρώνε πατατάκια ενώ λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία και μερίδα Καθολικών τηλεθεατών στην χώρα κάνει λόγο για βλασφημία.

Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για μια από τις κορυφαίες μάρκες για πατατάκια στην Ιταλία λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι με πρωταγωνίστριες μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Κοινωνία.

Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι μοναχές αρχίζουν να ετοιμάζονται για να μεταλάβουν όταν ξαφνικά μια μοναχή ανοίγει τα μάτια της και ακούγεται ένας ήχος από πατατάκια.

Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας αλλά και άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με μια καλόγρια να τρώει μετά μανίας ολόκληρο το πακέτο.


Amica Chips - Il divino quotidiano

Iταλία: Τι λέει η διαφημιστική εταιρεία μετά το σάλο που ξέσπασε

H εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό, είπε ότι η καμπάνια στόχευε σε νέους καταναλωτές και με «έντονο βρετανικό χιούμορ» θέλει να «εκφράσει την ακαταμάχητη γεύση των Amica Chips» με σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο, σύμφωνα με τον Guardian.

Ωστόσο, ένωση Καθολικών τηλεθεατών δεν έχει την ίδια γνώμη και ζήτησε την «άμεση απόσυρση της διαφήμισης».

Ο Τζιοβάνι Μπάτζιο, πρόεδρος της ένωσης, κατηγόρησε την εταιρεία ότι καταφεύγει στη βλασφημία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της. «Η διαφήμιση δείχνει έλλειψη σεβασμού και δημιουργικότητας», πρόσθεσε.

«Είναι ένα σημάδι αδυναμίας να γίνει κατάλληλο μάρκετινγκ, χωρίς να καταφεύγουν οι δημιουργοί σε σύμβολα που δεν έχουν καμία σχέση με την κατανάλωση και το τραγανό φαγητό», κατέληξε.

Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση και της καθολικής εφημερίδας, Avvenire, η οποία στο κύριο άρθρο της έγραψε «ο Χριστός έγινε πατατάκι. Τον βεβήλωσαν όπως πριν από 2.000 χρόνια».