Το Facebook ετοιμάζεται να σταματήσει να μοιράζεται πληροφορίες από τα hashtags (#) του με εφαρμογές και υπηρεσίες τρίτων, στις 30 Απριλίου.

Σύμφωνα με ενημέρωση που έδωσε εταιρία αναλύσεων στους χρήστες της, το Facebook σταματά από το API του, την τροφοδοσία τρίτων με πληροφορίες από τα hashtags πράγμα που σημαίνει ότι πλέον τέτοιες εταιρίες δεν θα μπορούν να μαζεύουν και στη συνέχεια να μοιράζουν σε διαφημιστικές εταιρίες, στατιστικά στοιχεία για τα trends στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο,

Έτσι χωρίς τα δεδομένα αυτά οι εκτός από τους διαφημιστές και οι διαχειριστές σελίδων στο Facebook, θα έχουν πρόβλημα να γνωρίζουν απαραίτητες πληροφορίες για την συμπεριφορά των μελών του κοινωνικού δικτύου.

Δεν αποκλείεται η κίνηση αυτή του Facebook να προετοιμάζει το έδαφος για μία νέα υπηρεσία premium με σκοπό τη διαχείριση των πληροφοριών από τα hashtags.