Νέα προειδοποίηση στο Ιράν έστειλε ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, λέγοντας ότι εάν η Τεχεράνη «δεν τηρήσει τη συμφωνία ή αν δεν συμπεριφέρεται σωστά, θα κάνω ό,τι πρέπει να κάνω». «Εφόσον μας σέβονται - δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τη λέξη φόβος επειδή είναι ακατάλληλη λέξη - αλλά εφόσον μας σέβονται, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα» είπε Ντόναλντ Τραμπ στους δημοσιογράφους από τον Λευκό Οίκο.

Διαβάστε: Μήνυμα Τραμπ για τα πυρηνικά του Ιράν: Όλοι γνωρίζουν ότι η Τεχεράνη θα συμφωνήσει να υποβάλλεται σε επιθεωρήσεις για τα οπλικά της συστήματα

Τραμπ: Τα Στενά του Ορμούζ είναι "εντελώς ανοικτά"

Για τα Στενά του Ορμούζ είπε ότι οι ΗΠΑ «έχουν τον απόλυτο έλεγχο» και ότι είναι «εντελώς ανοιχτά» και το πετρέλαιο ρέει άφθονο. Έχουμε «ανοιχτά Στενά και μια χώρα που ποτέ δεν θα αποκτήσει πυρηνικά όπλα», τόνισε.

Δείτε βίντεο


Ο Τραμπ ισχυρίστηκε για το Ιράν, μεταξύ πολλών άλλων, ότι κανένας δεν θέλει να γίνει πρόεδρος στη χώρα, ότι μέχρι πριν από τέσσερεις μήνες είχε μια ισχυρή αεροπορία και ότι η χώρα έχει πληθυσμό 91 εκατομμυρίων, τους οποίους «δεν μπορεί να θρέψει». Εξάλλου, τα λεφτά από τα κεφάλαια του Ιράν που θα αποδεσμευτούν, όπως είπε ο Αμερικανός πρόεδρος, θα διατεθούν για την αγορά τροφίμων «αποκλειστικά από Αμερικανούς αγρότες». Δεν ξέχασε ούτε όμως και το Νόμπελ Ειρήνης: «Το περιμένω ένα βραβείο. Δεν νομίζουν ότι οκτώ πόλεμοι είναι αρκετοί», σχολίασε.