Μπαίνοντας στην κεντρική σελίδα της μηχανής αναζήτησης, το doodle της google σβήνει και αντικαθίσταται από το νέο ελαφρώς ανανεωμένο λογότυπο της που μόλις άλλαξε.

Όπως σημειώνει η εταιρία το λογότυπο αυτό γίνεται κομμάτι της νέας οικογένειας που περιλαμβάνει τις κουκίδες του Google και το εικονίδιο G.

Το 1998 οι Larry Page και ο Sergey Brin χρησιμοποιούν το πρώτο λογότυπο, που περιλαμβάνει και ένα θαυμαστικό στο τέλος για την μεταπτυχιακή τους εργασία στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Τον ίδιο χρόνο η ίδια ομάδα πηγαίνει φεστιβάλ φλεγόμενου ανθρώπου και φτιάχνει το πρώτο της doodle ως μήνυμα "εκτός γραφείου" (με το ανθρωπάκι στο μεσαίο O). Με τη χαρακτηριστική λέξη BETA, η google συστήνεται στον κόσμο.

Ένα χρόνο μετά το λογότυπο χάνει το θαυμαστικό του και γίνεται πιο κομψό, αποκτώντας σκιάσεις. Το 2010 το λογότυπο φωτίζεται και εμφανίζει μια μειωμένη σκίαση. Το Σεπτέμβριο του 2013 το λογότυπο, αν και  παραμένει επίπεδο, εμφανίζει κάποιες τυπογραφικές τροποποιήσεις.
Το νέο λογότυπο και η φιλοσοφία του

Νωρίτερα μέσα στο 2015, οι σχεδιαστές της εταιρίας από όλο τον κόσμο, συγκεντρώθηκαν στη Νέα Υόρκη για μια έντονη εβδομαδιαία σχεδιαστική προσπάθεια. Εκείνο που απέδωσε αυτή ήταν να δώσει τα τέσσερα βασικά σημεία του νέου λογότυπου:

  • Ένα λογότυπο που θα μπορούσε να χωρέσει σε σημεία όπου το πλήρες δεν γίνεται να υπάρξει.
  • Την ενσωμάτωση της δυναμικής, την ευφυή κίνηση και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά η google με τους χρήστες
  • Μια συστηματική προσέγγιση της εταιρίας να προσφέρει συνοχή στα προϊόντα της google
  • Μια ανανέωση για αυτό που κάνει την google, google.

Το λογότυπο με τη χρήση γραμματοσειράς sans serif που κρατά βέβαια τα χαρακτηριστικά χρώματα στα γράμματά του.


 
Οι χαρακτηριστικές τελείες, στα χρώματα της google σε κάθε περίπτωση μετάβασης ή διαδραστικής χρήσης.


 
Η πιο compact μορφή του σαν ένα κεφαλαίο G με όλα τα χρώματα του μεγάλου λογότυπου.