Σύμφωνα με τη Google, η αλλαγή αυτή πρόκειται να ισχύσει από τις αρχές του επόμενου έτους, καθώς το YouTube σκοπεύει να επιτρέψει μορφές διαφημιστικών βίντεο που ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές.

Οι μεγάλες σε μήκος διαφημίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να παραλειφθούν, θεωρούνται ιδιαίτερα ενοχλητικές, σύμφωνα με το BBC, καθώς θυμίζουν τηλεόραση.

Έτσι, η Google «προκαλεί» τους διαφημιστές να γίνουν πιο δημιουργικοί, ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως υποστηρίζει η εταιρεία.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC επικαλούμενο δηλώσεις αναλυτών, τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται συχνά πυκνά στα βίντεο που προβάλλονται στο YouTube αποτελούν κατάλοιπο της ιδεολογίας των διαφημίσεων που προβάλλονται στην τηλεόραση. Με την κίνηση αυτή στην οποία σκοπεύει να προβεί η Google, οι διαφημιστές θα αναγκαστούν να γίνουν πιο δημιουργικοί ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, υποστηρίζουν.