Οι Αρχές στην Ινδία απαγόρευσαν τις διαφημίσεις προφυλακτικών από την τηλεόραση κατά τη διάρκεια της ημέρας, επικαλούμενες κανονισμούς κατά των «χυδαίων» περιεχομένων και υπέρ της προστασίας των παιδιών.

Το υπουργείο Ενημέρωσης και Ραδιοτηλεοπτικής Μετάδοσης έδωσε εντολή στα περίπου 900 ινδικά τηλεοπτικά δίκτυα να μη μεταδίδουν διαφημίσεις προφυλακτικών από τις 6:00 το πρωί έως τις 10:00 το βράδυ, διαφορετικά θα έχουν κυρώσεις.

«Διά της παρούσης, καλούνται όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα να μη μεταδίδουν διαφημίσεις για τα προφυλακτικά, οι οποίες απευθύνονται σε μια ειδική ηλικιακή κατηγορία και μπορεί να είναι ανάρμοστες για τα παιδιά», αναφέρει η εντολή.

Τα προγράμματα των δημόσιων και ιδιωτικών τηλεοπτικών δικτύων προβάλλονται σε 183 εκατομμύρια νοικοκυριά στην Ινδία, σύμφωνα με στοιχεία του Συμβουλίου 'Ερευνας Τηλεθέασης.

Το σεξ είναι θέμα ταμπού στην Ινδία, κοινωνία βαθιά συντηρητική και παραδοσιακή. Διαφημίσεις προφυλακτικών έχουν επανειλημμένα προκαλέσει αντιπαραθέσεις.