Συνεργασία με τον κινεζικό κινεζικό διαδικτυακό κολοσσό Tencent Holdings ξεκινάει η Lego. Σκοπός της δανέζικης εταιρείας είναι να δημιουργήσουν μαζί με τους Κινέζους από κοινού διαδικτυακά παιχνίδια και ενδεχομένως ένα κοινωνικό δίκτυο που θα προορίζεται για τα παιδιά στην Κίνα.

Η Lego, που ανήκει σε ιδιώτες, έχει δει επιβράδυνση στον ρυθμό αύξησης των πωλήσεών της τα τελευταία χρόνια, ενώ η κινεζική αγορά αύξηση του τζίρου κατά 25-30% το 2016.

Η εταιρεία ανταγωνίζεται με την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, τη Mattel, καθώς και με τη Hasbro, για ένα μερίδιο στην κινεζική αγορά παιχνιδιών των 31 δισ. δολαρίων.

Η Lego ανακοίνωσε σήμερα ότι η συνεργασία με την Tencent, τη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών παιχνιδιών και κοινωνικών δικτύων, έχει στόχο να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον στο ίντερνετ, με περιεχόμενο, πλατφόρμες και εμπειρίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των παιδιών στην Κίνα.

Η Tencent είναι η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στην Ασία, με κεφαλαιοποίηση 537 δισ. δολαρίων. Η Lego έχει ποσοστό περίπου 3% στην κινεζική αγορά, ενώ ακολουθούν η Mattel και η Hasbro με περίπου 2% και 1% αντίστοιχα, σύμφωνα με το Euromonitor International. Τον Νοέμβριο του 2016, η Lego άνοιξε ένα εργοστάσιο στο Τζιασίνγκ της Κίνας, όπου αναμένει να παράγει το 70-80% όλων των προϊόντων Lego που πωλούνται στην Ασία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ