Οι ουρές που έφτασαν μέχρι και... μαλλιοτράβηγμα για ένα βάζο πραλίνας σε γαλλικά σουπερμάρκετ της αλυσίδας Intermarcé έχουν κάνει το γύρο του κόσμου και έχουν θέσει και τους Γάλλους σε προβληματισμό. 

Τώρα όμως, του θέματος επιλαμβάνεται και το υπουργείο Οικονομίας: Η γενική διεύθυνση καταναλωτικών αγαθών και καταπολέμησης απάτης (DGCCRF) θα βάλει στο μικροσκόπιο την προσφορά του Intermarcé και εάν παραβαίνει τον αγορανομικό κώδικα, όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η Parisien. 

Η αλυσίδα σουπερμάρκετ πουλούσε ένα βάζο Nutella, περιεχομένου 950 γραμμαρίων, στην τιμή του 1,41 ευρώ. Κανονικά, το βάζο πωλείται στα 4,70 ευρώ. 

Το πώς κατάφερε να ρίξει έτσι την τιμή η αλυσίδα είναι άγνωστο. Η ίδια η -ιταλική- Ferrero, η οποία παράγει τη Nutella, δήλωσε άγνοια και, χαρακτηρίζοντας σε ανακοίνωσή της «μονομερή» την ενέργεια της γαλλικής αλυσίδας, υπογράμμισε ότι «αποδοκιμάσει την ενέργεια και τις συνέπειές της». 

Αυτό που θα ερευνήσει η διεύθυνση του υπουργείου είναι εάν η ενέργεια του σουπερμάρκετ εμπίπτει στις προσφορές λόγω εκπτώσεων (που στη Γαλλία, υπό όρους, μπορούν να συμπεριλαμβάνουν και τρόφιμα) ή εάν επρόκειτο για μεμονωμένη προωθητική ενέργεια με τιμή κάτω του κόστος για αθέμιτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. 

Οι ουρές για τα εξωφρενικά φθηνά βαζάκια είχαν προκαλέσει τέτοια συζήτηση που σχετική ανακοίνωση-αντίδραση είχε βγάλει μέχρι και ο... σύλλογος φοιτητών χειρούργων οδοντιάτρων (UNCED), ως αφορμή προβληματισμού για τις «αντιφάσεις» των προτύπων υγείας που προωθεί η γαλλική κυβέρνηση.