Αναβάθμιση στην ΗΔΙΚΑ - Ενδεχόμενα προβλήματα στις υπηρεσίες
Θα γίνει αναβάθμιση του χρησιμοποιούμενου πρωτοκόλλου κρυπτογράφησης διακινούμενων δεδομένων
Η ΗΔΙΚΑ (δείτε εδώ), στο αμέσως προσεχές διάστημα, θα προβεί σε αναβάθμιση του χρησιμοποιούμενου πρωτοκόλλου κρυπτογράφησης διακινούμενων δεδομένων (transport layer encryption) αποκλειστικά σε TLS 1.2., στο πλαίσιο βελτίωσης του επιπέδου ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και διασφάλισης των προσωπικών ή/και ευαίσθητων δεδομένων που διαχειρίζεται.
Η αλλαγή αυτή ενδέχεται να επηρεάσει την απρόσκοπτη πρόσβαση στα παρεχόμενα από την ΗΔΙΚΑ Πληροφοριακά Συστήματα και υπηρεσίες.
Για την έγκαιρη αντιμετώπιση ενδεχόμενων προβλημάτων, έχουν ήδη ενημερωθεί οι κατασκευαστές λογισμικού εφαρμογών, ώστε εγκαίρως να αντιμετωπιστούν πιθανές δυσλειτουργίες και να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των εφαρμογών τους.
Όπως χαρακτηριστικά, αναφέρεται προβλήματα ενδέχεται να παρουσιαστούν σε:
Α. Πρόσβαση μέσω του διαδικτυακού περιβάλλοντος /φυλλομετρητή
Στην περίπτωση αυτή χρησιμοποιείτε λογισμικό φυλλομετρητή (browser) και η πρόσβασή σας πραγματοποιείται μέσω των σχετικών συνδέσμων.
Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα εάν χρησιμοποιείτε παλαιά συστήματα, όπως ενδεικτικά ΗΥ με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows XP και Microsoft Windows Vista, τα οποία ως γνωστόν πλέον δεν υποστηρίζονται.
Β. Χρήση εφαρμογών λογισμικού τρίτων κατασκευαστών Στην περίπτωση αυτή για την πρόσβαση στις υπηρεσίες χρησιμοποιείτε εφαρμογές λογισμικού που έχουν αναπτυχθεί από τρίτους κατασκευαστές (λογισμικά διαχείρισης ιατρείου, φαρμακείου κλπ), αξιοποιώντας κάποιο από την ΗΔΙΚΑ παρεχόμενο Application Programming Interface (API).
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ "για την έγκαιρη αντιμετώπιση ενδεχόμενων προβλημάτων, έχουν ήδη ενημερωθεί οι κατασκευαστές λογισμικού εφαρμογών, ώστε εγκαίρως να αντιμετωπιστούν πιθανές δυσλειτουργίες και να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των εφαρμογών τους.
Ενδέχεται όμως να αντιμετωπίσετε προβλήματα εάν χρησιμοποιείτε παλαιά συστήματα, όπως ενδεικτικά ΗΥ με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows XP και Microsoft Windows Vista".
Η αλλαγή αυτή ενδέχεται να επηρεάσει την απρόσκοπτη πρόσβαση στα παρεχόμενα από την ΗΔΙΚΑ Πληροφοριακά Συστήματα και υπηρεσίες.
Για την έγκαιρη αντιμετώπιση ενδεχόμενων προβλημάτων, έχουν ήδη ενημερωθεί οι κατασκευαστές λογισμικού εφαρμογών, ώστε εγκαίρως να αντιμετωπιστούν πιθανές δυσλειτουργίες και να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των εφαρμογών τους.
Όπως χαρακτηριστικά, αναφέρεται προβλήματα ενδέχεται να παρουσιαστούν σε:
Α. Πρόσβαση μέσω του διαδικτυακού περιβάλλοντος /φυλλομετρητή
Στην περίπτωση αυτή χρησιμοποιείτε λογισμικό φυλλομετρητή (browser) και η πρόσβασή σας πραγματοποιείται μέσω των σχετικών συνδέσμων.
Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα εάν χρησιμοποιείτε παλαιά συστήματα, όπως ενδεικτικά ΗΥ με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows XP και Microsoft Windows Vista, τα οποία ως γνωστόν πλέον δεν υποστηρίζονται.
Β. Χρήση εφαρμογών λογισμικού τρίτων κατασκευαστών Στην περίπτωση αυτή για την πρόσβαση στις υπηρεσίες χρησιμοποιείτε εφαρμογές λογισμικού που έχουν αναπτυχθεί από τρίτους κατασκευαστές (λογισμικά διαχείρισης ιατρείου, φαρμακείου κλπ), αξιοποιώντας κάποιο από την ΗΔΙΚΑ παρεχόμενο Application Programming Interface (API).
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ "για την έγκαιρη αντιμετώπιση ενδεχόμενων προβλημάτων, έχουν ήδη ενημερωθεί οι κατασκευαστές λογισμικού εφαρμογών, ώστε εγκαίρως να αντιμετωπιστούν πιθανές δυσλειτουργίες και να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των εφαρμογών τους.
Ενδέχεται όμως να αντιμετωπίσετε προβλήματα εάν χρησιμοποιείτε παλαιά συστήματα, όπως ενδεικτικά ΗΥ με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows XP και Microsoft Windows Vista".