Πτήση τρόμου Αθήνα – Κεφαλονιά: «Νομίζαμε ότι δεν θα πατούσαμε ξανά γη»
Στιγμές αγωνίας έζησαν, το βράδυ της Κυριακής, οι επιβάτες πτήσης της Sky Express από την Αθήνα για την Κεφαλονιά.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν η πτήση 260 της Sky Express απογειώθηκε με πολύωρη καθυστέρηση από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και λίγη ώρα αργότερα, ο πιλότος ενημέρωσε ότι είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει στον διεθνή αερολιμένα Αθηνών εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Το αεροπλάνο, στο οποίο επέβαιναν περίπου 90 άτομα, έκανε δύο αποτυχημένες απόπειρες προσέγγισης, εν μέσω σφοδρής κακοκαιρίας, πριν καταφέρει τελικά να προσγειωθεί περίπου μισή ώρα πριν από τα μεσάνυχτα.
Σε κατάσταση-σοκ οι επιβάτες, ανάμεσά τους και μικρά παιδιά, αποβιβάστηκαν τελικά με ασφάλεια.
Μη μπορώντας να ξεπεράσουν τις ώρες αγωνίας που έζησαν, επιβάτες της πτήσης περιγράφουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τι επικρατούσε μέσα στο αεροπλάνο.
Συγκλονιστική είναι η περιγραφή επιβάτη της πτήσης 260 της Sky Express: «Άπλα απαράδεκτοι όλοι. Ζούμε χάρη στον πιλότο. Νομίζαμε ότι δεν θα πατούσαμε ξανά στη γη και κρατούσαμε ο ένας το χέρι του άλλου, για να πάρουμε δύναμη. Καμία εξυπηρέτηση, καμία δικαιολογία, καμία βοήθεια. ΠΟΤΕ δεν μάθαμε γιατί αφήσαμε 10 χρόνια από τη ζωή μας στον αέρα».
Συγγενείς των επιβατών παρακολουθούσαν την περιπέτεια από το αεροδρόμιο περιμένοντας τους δικούς τους: «Να βλέπω στο ραντάρ επί 40' το αεροπλάνο να προσπαθεί να προσγειωθεί και να μη μπορεί... μέσα οι δυο αδερφές μου, δίπλα μου ο καρδιακός πατέρας μου και εγώ να μην μπορώ να ηρεμήσω και να μ ακούει όλο το αεροδρόμιο Κεφαλλονιάς... ωραία 35 γενέθλια πέρασα χθες... αξέχαστα... Γιατί το απογείωσαν;;; οι αδερφές μου θεωρούν ήρωα τον πιλότο.. Χάρη σ αυτόν σώθηκαν όλοι...»
«Μια φορά ταξίδεψα προς κι από Κεφαλονιά με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Η εσωτερική εικόνα, με έκανε να αναρωτιέμαι πραγματικά, αν όντως το αεροσκάφος ήταν σε πτήσιμη κατάσταση ή όχι!!! Δυστυχώς φοβούμαι το δεύτερο!!!! Συγχαρητήρια στον πιλότο!!!», γράφει άλλος επιβάτης.
Πολλοί είναι εκείνοι που δίνουν συγχαρητήρια στους πιλότους του αεροπλάνου.
«Έχουμε πάντως απίστευτους πιλότους με ψυχραιμία και επαγγελματισμό ήταν το παιδί μου μέσα μην φοβάστε έχουμε τους καλύτερους έτυχα πέρυσι υπέροχο δεν πέφτουν αυτά τα συγκεκριμένα εύκολα να είναι καλά οι άνθρωποι τους ευχαριστούμε πολύ ήλθαν πολύ από εξωτερικό», γράφει μητέρα επιβάτη.
«Ευτυχώς είσαστε όλοι καλά! Καλές γιορτές σε όλους και μπράβο στους πιλότους!», γράφει κάποιος άλλος που επέβαινε στο αεροπλάνο.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express διευκρινίζει τα ακόλουθα: Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωσή του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας.
Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας, τόσο της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροσκάφους όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο. Η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν η πτήση 260 της Sky Express απογειώθηκε με πολύωρη καθυστέρηση από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και λίγη ώρα αργότερα, ο πιλότος ενημέρωσε ότι είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει στον διεθνή αερολιμένα Αθηνών εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Το αεροπλάνο, στο οποίο επέβαιναν περίπου 90 άτομα, έκανε δύο αποτυχημένες απόπειρες προσέγγισης, εν μέσω σφοδρής κακοκαιρίας, πριν καταφέρει τελικά να προσγειωθεί περίπου μισή ώρα πριν από τα μεσάνυχτα.
Σε κατάσταση-σοκ οι επιβάτες, ανάμεσά τους και μικρά παιδιά, αποβιβάστηκαν τελικά με ασφάλεια.
Μη μπορώντας να ξεπεράσουν τις ώρες αγωνίας που έζησαν, επιβάτες της πτήσης περιγράφουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τι επικρατούσε μέσα στο αεροπλάνο.
Συγκλονιστική είναι η περιγραφή επιβάτη της πτήσης 260 της Sky Express: «Άπλα απαράδεκτοι όλοι. Ζούμε χάρη στον πιλότο. Νομίζαμε ότι δεν θα πατούσαμε ξανά στη γη και κρατούσαμε ο ένας το χέρι του άλλου, για να πάρουμε δύναμη. Καμία εξυπηρέτηση, καμία δικαιολογία, καμία βοήθεια. ΠΟΤΕ δεν μάθαμε γιατί αφήσαμε 10 χρόνια από τη ζωή μας στον αέρα».
Συγγενείς των επιβατών παρακολουθούσαν την περιπέτεια από το αεροδρόμιο περιμένοντας τους δικούς τους: «Να βλέπω στο ραντάρ επί 40' το αεροπλάνο να προσπαθεί να προσγειωθεί και να μη μπορεί... μέσα οι δυο αδερφές μου, δίπλα μου ο καρδιακός πατέρας μου και εγώ να μην μπορώ να ηρεμήσω και να μ ακούει όλο το αεροδρόμιο Κεφαλλονιάς... ωραία 35 γενέθλια πέρασα χθες... αξέχαστα... Γιατί το απογείωσαν;;; οι αδερφές μου θεωρούν ήρωα τον πιλότο.. Χάρη σ αυτόν σώθηκαν όλοι...»
«Μια φορά ταξίδεψα προς κι από Κεφαλονιά με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Η εσωτερική εικόνα, με έκανε να αναρωτιέμαι πραγματικά, αν όντως το αεροσκάφος ήταν σε πτήσιμη κατάσταση ή όχι!!! Δυστυχώς φοβούμαι το δεύτερο!!!! Συγχαρητήρια στον πιλότο!!!», γράφει άλλος επιβάτης.
Πολλοί είναι εκείνοι που δίνουν συγχαρητήρια στους πιλότους του αεροπλάνου.
«Έχουμε πάντως απίστευτους πιλότους με ψυχραιμία και επαγγελματισμό ήταν το παιδί μου μέσα μην φοβάστε έχουμε τους καλύτερους έτυχα πέρυσι υπέροχο δεν πέφτουν αυτά τα συγκεκριμένα εύκολα να είναι καλά οι άνθρωποι τους ευχαριστούμε πολύ ήλθαν πολύ από εξωτερικό», γράφει μητέρα επιβάτη.
«Ευτυχώς είσαστε όλοι καλά! Καλές γιορτές σε όλους και μπράβο στους πιλότους!», γράφει κάποιος άλλος που επέβαινε στο αεροπλάνο.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express διευκρινίζει τα ακόλουθα: Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωσή του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας.
Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας, τόσο της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροσκάφους όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο. Η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.