Ξεκινούν σήμερα οι χειμερινές εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Πρεμιέρα κάνουν σήμερα οι φετινές χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020.
Σε αυτό το διάστημα των εκπτώσεων περιλαμβάνεται και η Κυριακή 19 Ιανουαρίου (1η Κυριακή των εκπτώσεων), κατά την οποία τα καταστήματα «μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00 – 18:00».
Στη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν τα ψώνια τους σε ελκυστικότερες τιμές, ενώ από την άλλη οι καταστηματάρχες να αυξήσουν τα έσοδά τους μετά την περίοδο των χριστουγέννων, όπου σύμφωνα την ΕΣΕΕ οι μισές επιχειρήσεις είδαν τον τζίρο τους να κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με την περσινή χρονιά.
O πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, με την ευκαιρία των εκπτώσεων δήλωσε ότι έχουμε μπροστά μας μία κρίσιμη περίοδο που θα αποδείξει εάν πράγματι ξεφύγαμε από την κρίση και εάν μετά από πολλά χρόνια θα δούμε αυξημένη προσέλευση και τζίρους στα καταστήματα μας.
Χειμερινές εκπτώσεις: Οι 5 επισημάνσεις του ΕΣΑ για τους καταναλωτές
Αναφορικά με τις χειμερινές εκπτώσεις 2020 ο ΕΣΑ επισημαίνει ότι:
Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την υποχρεωτική αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Καλούμε το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθεί της εκπτωτικής περιόδου, εμπιστευόμενο τις Ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις, το προτρέπουμε να ενισχύσει εκτός από τα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας και τις παραδοσιακές αγορές σε όλες τις γειτονιές της πόλης καθώς και να αποφεύγει να προμηθεύεται αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα, από πηγές παράνομου εμπορίου.
Τέλος, επειδή θα υπάρξουν εντυπωσιακές εκπτώσεις από την αρχή της περιόδου, παροτρύνουμε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές, προβαίνοντας όμως εγκαίρως σε έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής, επιλέγοντας με αντικειμενικά κριτήρια τα προϊόντα που προγραμματίζουν να αγοράσουν για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες.
Σε αυτό το διάστημα των εκπτώσεων περιλαμβάνεται και η Κυριακή 19 Ιανουαρίου (1η Κυριακή των εκπτώσεων), κατά την οποία τα καταστήματα «μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00 – 18:00».
Στη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν τα ψώνια τους σε ελκυστικότερες τιμές, ενώ από την άλλη οι καταστηματάρχες να αυξήσουν τα έσοδά τους μετά την περίοδο των χριστουγέννων, όπου σύμφωνα την ΕΣΕΕ οι μισές επιχειρήσεις είδαν τον τζίρο τους να κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με την περσινή χρονιά.
O πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, με την ευκαιρία των εκπτώσεων δήλωσε ότι έχουμε μπροστά μας μία κρίσιμη περίοδο που θα αποδείξει εάν πράγματι ξεφύγαμε από την κρίση και εάν μετά από πολλά χρόνια θα δούμε αυξημένη προσέλευση και τζίρους στα καταστήματα μας.
Χειμερινές εκπτώσεις: Οι 5 επισημάνσεις του ΕΣΑ για τους καταναλωτές
Αναφορικά με τις χειμερινές εκπτώσεις 2020 ο ΕΣΑ επισημαίνει ότι:
Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την υποχρεωτική αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Καλούμε το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθεί της εκπτωτικής περιόδου, εμπιστευόμενο τις Ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις, το προτρέπουμε να ενισχύσει εκτός από τα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας και τις παραδοσιακές αγορές σε όλες τις γειτονιές της πόλης καθώς και να αποφεύγει να προμηθεύεται αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα, από πηγές παράνομου εμπορίου.
Τέλος, επειδή θα υπάρξουν εντυπωσιακές εκπτώσεις από την αρχή της περιόδου, παροτρύνουμε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές, προβαίνοντας όμως εγκαίρως σε έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής, επιλέγοντας με αντικειμενικά κριτήρια τα προϊόντα που προγραμματίζουν να αγοράσουν για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες.