Υποχρεωτικά με μάσκα και γάντια το προσωπικό στα ΕΛΤΑ
Η χρήση μάσκας και γαντιών προστασίας είναι υποχρεωτική από σήμερα για το προσωπικό στα καταστήματα των ΕΛΤΑ, ενώ συνιστάται για το κοινό, σύμφωνα με τις οδηγίες που εξέδωσαν οι αρμόδιοι κρατικοί φορείς. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη παραδοθεί στα 1300 σημεία του δικτύου το απαραίτητο υγειονομικό υλικό, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
Υπενθυμίζεται πως τα ΕΛΤΑ όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων έχοντας πρώτη προτεραιότητα την προστασία της υγείας των εργαζομένων τους και των πελατών τους, έχουν προχωρήσει, από τις 13 Φεβρουαρίου, στην ενσωμάτωση όλων των πρωτοκόλλων για τα μέτρα πρόληψης, την τήρηση κανόνων υγιεινής και τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων.
Ειδικότερα η εταιρεία:
Εφάρμοσε άμεσα την τηλεργασία, σε όλες τις θέσεις που αυτό ήταν εφικτό.
Διέθεσε έγκαιρα όλο το απαραίτητο υλικό προστασίας (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά) προς το προσωπικό και τους συναλλασσόμενους και
Φρόντισε για τη διαρκή ενημέρωση προσωπικού και πελατών για όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά τη διάρκεια των αυτοπρόσωπων συναλλαγών.
Χάρη στην πιστή εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας επιτεύχθηκε μηδενικός δείκτης κρουσμάτων, κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η υγειονομική κρίση, όπως σημειώνουν τα ΕΛΤΑ, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά τον κοινωνικό και εθνικό ρόλο των ΕΛΤΑ, ως κόμβο επικοινωνίας μεταξύ κράτους, επιχειρήσεων και πολιτών, αλλά και ως φορέα διασφάλισης κρίσιμων λειτουργικών αναγκών της κοινωνίας, ιδιαίτερα δε, των ευπαθών ομάδων.
Στο πλαίσιο αυτό κατά τη διάρκεια της κρίσης:
Διασφαλίσθηκε η αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, έστω με κάποιες τοπικές προσαρμογές στο ωράριο και στη λειτουργία καταστημάτων και πρακτορείων των ΕΛΤΑ, προκειμένου να τηρηθούν οι υγειονομικοί κανονισμοί. Συγκεκριμένα, την περίοδο από 16 Μαρτίου έως 30 Απριλίου, λειτούργησε κατά μέσο όρο τουλάχιστον το 95% των καταστημάτων των ΕΛΤΑ.
Καταβλήθηκαν περίπου 800.000 συντάξεις και επιδόματα τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο 2020, συμβάλλοντας στην αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των ευπαθών ομάδων.
Συνεχίστηκε απρόσκοπτα η διανομή της αλληλογραφίας τραπεζών, εταιριών τηλεφωνίας και άλλων μεγάλων πελατών.
Εξασφαλίσθηκε, υπό υπερβολικά αντίξοες συνθήκες, η ροή ταχυδρομικών αντικειμένων από και προς το εξωτερικό, ακόμα και σε περιπτώσεις χωρών για τις οποίες οι απευθείας αεροπορικές διασυνδέσεις είχαν διακοπεί.
Τέλος, τα ΕΛΤΑ εκφράζουν τη λύπη τους για φαινόμενα καθυστερήσεων που προκλήθηκαν την περίοδο αυτή και ευχαριστούν τόσο το προσωπικό όσο και το κοινό, για την πιστή εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας.
Υπενθυμίζεται πως τα ΕΛΤΑ όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων έχοντας πρώτη προτεραιότητα την προστασία της υγείας των εργαζομένων τους και των πελατών τους, έχουν προχωρήσει, από τις 13 Φεβρουαρίου, στην ενσωμάτωση όλων των πρωτοκόλλων για τα μέτρα πρόληψης, την τήρηση κανόνων υγιεινής και τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων.
Ειδικότερα η εταιρεία:
Εφάρμοσε άμεσα την τηλεργασία, σε όλες τις θέσεις που αυτό ήταν εφικτό.
Διέθεσε έγκαιρα όλο το απαραίτητο υλικό προστασίας (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά) προς το προσωπικό και τους συναλλασσόμενους και
Φρόντισε για τη διαρκή ενημέρωση προσωπικού και πελατών για όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά τη διάρκεια των αυτοπρόσωπων συναλλαγών.
Χάρη στην πιστή εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας επιτεύχθηκε μηδενικός δείκτης κρουσμάτων, κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η υγειονομική κρίση, όπως σημειώνουν τα ΕΛΤΑ, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά τον κοινωνικό και εθνικό ρόλο των ΕΛΤΑ, ως κόμβο επικοινωνίας μεταξύ κράτους, επιχειρήσεων και πολιτών, αλλά και ως φορέα διασφάλισης κρίσιμων λειτουργικών αναγκών της κοινωνίας, ιδιαίτερα δε, των ευπαθών ομάδων.
Στο πλαίσιο αυτό κατά τη διάρκεια της κρίσης:
Διασφαλίσθηκε η αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, έστω με κάποιες τοπικές προσαρμογές στο ωράριο και στη λειτουργία καταστημάτων και πρακτορείων των ΕΛΤΑ, προκειμένου να τηρηθούν οι υγειονομικοί κανονισμοί. Συγκεκριμένα, την περίοδο από 16 Μαρτίου έως 30 Απριλίου, λειτούργησε κατά μέσο όρο τουλάχιστον το 95% των καταστημάτων των ΕΛΤΑ.
Καταβλήθηκαν περίπου 800.000 συντάξεις και επιδόματα τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο 2020, συμβάλλοντας στην αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των ευπαθών ομάδων.
Συνεχίστηκε απρόσκοπτα η διανομή της αλληλογραφίας τραπεζών, εταιριών τηλεφωνίας και άλλων μεγάλων πελατών.
Εξασφαλίσθηκε, υπό υπερβολικά αντίξοες συνθήκες, η ροή ταχυδρομικών αντικειμένων από και προς το εξωτερικό, ακόμα και σε περιπτώσεις χωρών για τις οποίες οι απευθείας αεροπορικές διασυνδέσεις είχαν διακοπεί.
Τέλος, τα ΕΛΤΑ εκφράζουν τη λύπη τους για φαινόμενα καθυστερήσεων που προκλήθηκαν την περίοδο αυτή και ευχαριστούν τόσο το προσωπικό όσο και το κοινό, για την πιστή εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας.