Μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού στα κέντρα του ΟΑΕΔ
Για το διάστημα από τη Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου, η εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ στην Περιφέρεια Αττικής θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Όσοι πολίτες προσέρχονται στα ΚΠΑ2 της Περιφέρειας Αττικής χωρίς ραντεβού, δεν θα εξυπηρετούνται.
Η διαδικασία για να κλείσετε ραντεβού
Όσοι πολίτες επιθυμούν να προσέλθουν σε ΚΠΑ2 στην Περιφέρεια Αττικής για υπηρεσίες που δεν παρέχονται ηλεκτρονικά και μόνο, θα πρέπει να υποβάλουν αίτημα για ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti, επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2. Ακολούθως, θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.
Όσοι πολίτες προσέρχονται στα ΚΠΑ2 με ραντεβού, θα εξυπηρετούνται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και την αποφυγή συγχρωτισμού. Κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τους πολίτες, όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συντριπτική πλειονότητα των υπηρεσιών του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
Μόνο τηλεφωνικά οι συνεντεύξεις ανέργων
Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά των συναλλασσομένων θα γίνονται δεκτά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μέσω gov.gr ή έχει επισυναφθεί υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.
Οι συνεντεύξεις ανέργων με εργασιακούς συμβούλους διεξάγονται, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης και όχι διά ζώσης.
Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου (www.gov.gr) με τους κωδικούς του TAXISnet είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ (www.oaed.gr/e-yperesies) με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).
Όσοι πολίτες προσέρχονται στα ΚΠΑ2 της Περιφέρειας Αττικής χωρίς ραντεβού, δεν θα εξυπηρετούνται.
Η διαδικασία για να κλείσετε ραντεβού
Όσοι πολίτες επιθυμούν να προσέλθουν σε ΚΠΑ2 στην Περιφέρεια Αττικής για υπηρεσίες που δεν παρέχονται ηλεκτρονικά και μόνο, θα πρέπει να υποβάλουν αίτημα για ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti, επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2. Ακολούθως, θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.
Όσοι πολίτες προσέρχονται στα ΚΠΑ2 με ραντεβού, θα εξυπηρετούνται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και την αποφυγή συγχρωτισμού. Κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τους πολίτες, όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συντριπτική πλειονότητα των υπηρεσιών του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
Μόνο τηλεφωνικά οι συνεντεύξεις ανέργων
Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά των συναλλασσομένων θα γίνονται δεκτά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μέσω gov.gr ή έχει επισυναφθεί υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.
Οι συνεντεύξεις ανέργων με εργασιακούς συμβούλους διεξάγονται, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης και όχι διά ζώσης.
Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου (www.gov.gr) με τους κωδικούς του TAXISnet είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ (www.oaed.gr/e-yperesies) με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).