Εκπτωτικό πακέτο για οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις και ευάλωτους καταναλωτές, καθώς και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πελατών ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης, μιλώντας χθες βράδυ στην εκδήλωσ

Οι εκπτώσεις στη ΔΕΗ

Συγκεκριμένα, από την 1η Οκτωβρίου και έως τις 31 Δεκεμβρίου ισχύουν τα εξής:

Νέο πρόγραμμα ηλεκτρικής ενέργειας με ισχύ από την 1η Οκτωβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου που περιλαμβάνει επιπλέον έκπτωση 8% στους ευάλωτους καταναλωτές και 8% έκπτωση σε όσους καταναλώνουν άνω των 2.000 κιλοβατωρών ρεύμα. Δωρεάν πάγιο για όλους τους καταναλωτές και διπλασιασμό της έκπτωσης για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό από 5 σε 10 ευρώ.

Δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο νούμερο 800 900 1000

Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας 24 καταστημάτων της έως τις 8 το βράδυ. Σε 74 καταστήματα υπάρχει η δυνατότητα επίσκεψης κατόπιν ραντεβού.

Οι νέες υπηρεσίες για τους πελάτες

Ο κ. Στάσσης ανακοίνωσε επίσης ότι πλέον η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών μας θα γίνεται δωρεάν σε ένα νέο νούμερο το 800-900-1000.

Επιπλέον, 24 καταστήματα της ΔΕΗ σε όλη τη χώρα λειτουργούν από σήμερα με διευρυμένο ωράριο έως τις 8 το βράδυ, ενώ συνολικά σε 74 καταστήματα, η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει με ραντεβού, χωρίς αναμονή.

Το νέο λογότυπο

Όπως τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της χθεσινής γενέθλιας εκδήλωσης της ΔΕH, το νέο σήμα παραπέμπει σε μία επιχείρηση που πρέπει να είναι σε διαρκή κίνηση, να εξελίσσεται.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κ. Στάσσης, ο οποίος πρόσθεσε ότι το λογότυπο συμβολίζει την αέναη προσαρμογή, τον εκσυγχρονισμό, τη συνεχή εξέλιξη και κυρίως τη ΔΕH να οδηγεί τις εξελίξεις και όχι να τις ακολουθεί.

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου λογότυπου ο κ. Στάσσης παρουσίασε τους βασικούς στόχους και τις προτεραιότητες της επιχείρησης στη νέα εποχή.

Η πρώτη βασική πρόκληση αφορά στον ενεργειακό μετασχηματισμό και στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η δεύτερη στην ηλεκτροκίνηση, η τρίτη στο λειτουργικό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης με σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση του δικτύου διανομής και η τέταρτη στον εκσυγχρονισμό της εμπορικής λειτουργίας και πολιτικής μέσω της εισαγωγής νέων προϊόντων, καθώς και νέων ψηφιακών υπηρεσιών με στόχο την βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.