Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 7.258 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
4273141
Ελλάδα

Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 7.258 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σε συνέχεια των προσλήψεων 32.291 αναπληρωτών , το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το διδακτικό έτος 2020-2021 προσλαμβάνονται επιπλέον 7.258 προσωρινοί αναπληρωτές ως εξής:

6.465 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση.

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

α) 942 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και


β) 1.208 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

α) 563 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και

β) 3.752 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση.

793 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 501

Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη → 123

Στις Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) → 85

Στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) → 81

Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 3

Οι 7.258 νεοπροσληφθέντες έρχονται να καλύψουν λειτουργικές ανάγκες που προέκυψαν από επιπλέον εγγραφές, από μη ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών, από εγγραφές σε ολοήμερα και άλλες, μη καταγεγραμμένες ως σήμερα ανάγκες. Θα ακολουθήσουν άμεσα και πρόσθετες προσλήψεις αναπληρωτών για κάλυψη αναγκών που προκύπτουν λόγω απουσίας εκπαιδευτικών νοσούντων από κορωνοϊό ή ανήκοντες σε ομάδες αυξημένου κινδύνου.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα