Pobuca:Συμμετείχε σε δύο σημαντικά συνέδρια συνέδρια
"Μήνας γεμάτος πολύ ενδιαφέρουσες δράσεις για την Pobuca ο φετινός Σεπτέμβριος, καθώς συμμετείχε και υποστήριξε υπερήφανα δύο από τα σημαντικότερα συνέδρια, τα Economist Greek Government Roundtable και ‘’Future of Retail , ενώ διοργάνωσε με επιτυχία το τρίτο της « It’s all about CX» Webinar" αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
"Πιο συγκεκριμένα, στο «The future of retail: a leaders’ executive meeting», το online πάνελ συζήτησης με CEO’s κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του Retail πάνω στις μεγάλες προκλήσεις των ηγετών του κλάδου στην πρωτόγνωρη φάση που διανυουμε,που διοργανώθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου. η Pobuca ήταν ανάμεσα στους μεγάλους χορηγούς, με τον CEO της Ισίδωρο Σιδερίδη να συμμετέχει ως ομιλητής με την παρουσίαση: «Adapting to the next normal of Customer Experience in Retail " προσθέτει η εταιρεία και καταλήγει λέγοντας πως "τέλος, με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου το τρίτο webinar της Pobuca με θέμα το Customer Experience. Στο σεμινάριο με τίτλο It’s all about CX, οι Pobuca experts παρουσίασαν τις λειτουργίες της Pobuca platform, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τα βέλτιστα μοντέλα συνεργασίας ώστε οι χρήστες της πλατφόρμας να είναι σε θέση να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις στους πελάτες τους".
"Πιο συγκεκριμένα, στο «The future of retail: a leaders’ executive meeting», το online πάνελ συζήτησης με CEO’s κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του Retail πάνω στις μεγάλες προκλήσεις των ηγετών του κλάδου στην πρωτόγνωρη φάση που διανυουμε,που διοργανώθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου. η Pobuca ήταν ανάμεσα στους μεγάλους χορηγούς, με τον CEO της Ισίδωρο Σιδερίδη να συμμετέχει ως ομιλητής με την παρουσίαση: «Adapting to the next normal of Customer Experience in Retail " προσθέτει η εταιρεία και καταλήγει λέγοντας πως "τέλος, με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου το τρίτο webinar της Pobuca με θέμα το Customer Experience. Στο σεμινάριο με τίτλο It’s all about CX, οι Pobuca experts παρουσίασαν τις λειτουργίες της Pobuca platform, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τα βέλτιστα μοντέλα συνεργασίας ώστε οι χρήστες της πλατφόρμας να είναι σε θέση να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις στους πελάτες τους".