Δήμος Περιστερίου: Σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες για τους πολίτες με ένα κλικ
Με μια μεγάλη σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος Περιστερίου προστατεύει τους δημότες του και τις επιχειρήσεις της περιοχής, δίνοντας μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό τους, πρόσβαση για να αιτηθούν και να παραλάβουν ηλεκτρονικά πιστοποιητικά, αντίγραφα πράξεων ληξιαρχείου καθώς επίσης και μια σειρά από αιτήσεις σε τεχνικά και οικονομικά ζητήματα.
Ο Δήμαρχος Ανδρέας Παχατουρίδης, έχει θέσει το κομμάτι της ψηφιακής διακυβέρνησης του Δήμου σε προτεραιότητα και χαρακτηριστικά σημειώνει: «Μέσα στις συνθήκες της πανδημίας, ο Δήμος Περιστερίου φροντίζει να δίνει στους πολίτες του όλες τις δυνατότητες εκείνες που του εξασφαλίζουν από την ασφάλεια του σπιτιού τους πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του Δήμου. Αυτό πρέπει να κάνουμε εμείς. Εσείς, μείνετε σπίτι, προφυλαχτείτε για να είμαστε και μετά αυτήν την περιπέτεια μαζί. Σήμερα, ο Δήμος έχει ψηφιοποιήσει σχεδόν το 90% των υπηρεσιών εσωτερικής λειτουργίας του και σχεδόν το 80% των υπηρεσιών που παρέχει προς τους πολίτες. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ενεργοποιηθούν από την αρμόδια υπηρεσία Τεχνολογίας και Πληροφορικής του Δήμου Περιστερίου και νέες δυνατότητες στην ψηφιακή πλατφόρμα οι οποίες και θα ανακοινωθούν στους πολίτες».
Ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας Γιώργος Τσίνας, μας ενημερώνει ότι από τον περασμένο Μάρτιο που τέθηκαν σε εφαρμογή οι ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου, εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότεροι από 100 πολίτες απλώς με μια αίτηση μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου, ενώ κατά το δεύτερο κύμα της πανδημίας οι αιτήσεις έχουν αυξηθεί θεαματικά.
Μέσω της ιστοσελίδας www.peristeri.gr του Δήμου Περιστερίου, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που έχουν στην διάθεση τους αποκτούν πρόσβαση σε 27 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως το Δημοτολόγιο, το Ληξιαρχείο, το Τμήμα Εσόδων, το τμήμα Αδειών και η Οικονομική Υπηρεσία.
Πιο αναλυτικά:
Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
Πιστοποιητικό Γέννησης
Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων
Άλλο Πιστοποιητικό
Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης
Ληξιαρχική Πράξη Γάμου
Ληξιαρχική Πράξη Συμφώνου Συμβίωσης
Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου
Άλλη Πράξη Ληξιαρχείου
Αίτηση Απαλλαγής Δημοτικών Τελών βάσει 67/2019 Α.Δ.Σ.
Βεβαίωση μη Οφειλής Τέλους Ακίνητης Περιουσίας
Δήλωση Διακοπής Ηλεκτροδότησης
Νέα Ηλεκτροδότηση - Επανασύνδεση
Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (υγειονομικού ενδιαφέροντος)
Άδεια Ανανέωσης Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (Περίπτερα)
Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (Εμπορεύματα και Stand)
Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (οικοδομικά υλικά)
Αιτήματα για Αποκομιδή Ογκωδών Αντικειμένων
Αιτήματα για Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής
Αιτήματα για θέματα Καθημερινότητας
Αιτήματα για θέματα Πρασίνου
Αιτήματα για θέματα Δόμησης
Αιτήματα για θέματα Φωτισμού
Ηλεκτρονικές πληρωμές για Βεβαιωμένες Οφειλές
Ηλεκτρονική Δημοτική Ενημερότητα
Ο Δήμαρχος Ανδρέας Παχατουρίδης, έχει θέσει το κομμάτι της ψηφιακής διακυβέρνησης του Δήμου σε προτεραιότητα και χαρακτηριστικά σημειώνει: «Μέσα στις συνθήκες της πανδημίας, ο Δήμος Περιστερίου φροντίζει να δίνει στους πολίτες του όλες τις δυνατότητες εκείνες που του εξασφαλίζουν από την ασφάλεια του σπιτιού τους πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του Δήμου. Αυτό πρέπει να κάνουμε εμείς. Εσείς, μείνετε σπίτι, προφυλαχτείτε για να είμαστε και μετά αυτήν την περιπέτεια μαζί. Σήμερα, ο Δήμος έχει ψηφιοποιήσει σχεδόν το 90% των υπηρεσιών εσωτερικής λειτουργίας του και σχεδόν το 80% των υπηρεσιών που παρέχει προς τους πολίτες. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ενεργοποιηθούν από την αρμόδια υπηρεσία Τεχνολογίας και Πληροφορικής του Δήμου Περιστερίου και νέες δυνατότητες στην ψηφιακή πλατφόρμα οι οποίες και θα ανακοινωθούν στους πολίτες».
Ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας Γιώργος Τσίνας, μας ενημερώνει ότι από τον περασμένο Μάρτιο που τέθηκαν σε εφαρμογή οι ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου, εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότεροι από 100 πολίτες απλώς με μια αίτηση μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου, ενώ κατά το δεύτερο κύμα της πανδημίας οι αιτήσεις έχουν αυξηθεί θεαματικά.
Μέσω της ιστοσελίδας www.peristeri.gr του Δήμου Περιστερίου, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που έχουν στην διάθεση τους αποκτούν πρόσβαση σε 27 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως το Δημοτολόγιο, το Ληξιαρχείο, το Τμήμα Εσόδων, το τμήμα Αδειών και η Οικονομική Υπηρεσία.
Πιο αναλυτικά:
Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
Πιστοποιητικό Γέννησης
Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων
Άλλο Πιστοποιητικό
Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης
Ληξιαρχική Πράξη Γάμου
Ληξιαρχική Πράξη Συμφώνου Συμβίωσης
Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου
Άλλη Πράξη Ληξιαρχείου
Αίτηση Απαλλαγής Δημοτικών Τελών βάσει 67/2019 Α.Δ.Σ.
Βεβαίωση μη Οφειλής Τέλους Ακίνητης Περιουσίας
Δήλωση Διακοπής Ηλεκτροδότησης
Νέα Ηλεκτροδότηση - Επανασύνδεση
Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (υγειονομικού ενδιαφέροντος)
Άδεια Ανανέωσης Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (Περίπτερα)
Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (Εμπορεύματα και Stand)
Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων (οικοδομικά υλικά)
Αιτήματα για Αποκομιδή Ογκωδών Αντικειμένων
Αιτήματα για Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής
Αιτήματα για θέματα Καθημερινότητας
Αιτήματα για θέματα Πρασίνου
Αιτήματα για θέματα Δόμησης
Αιτήματα για θέματα Φωτισμού
Ηλεκτρονικές πληρωμές για Βεβαιωμένες Οφειλές
Ηλεκτρονική Δημοτική Ενημερότητα