«Χαμός» με τις ταχυμεταφορές: Μετά τις γιορτές θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση
Τρόπο να ανταπεξέλθουν στις ολοένα και αυξανόμενες παραγγελίες και τις πιέσεις που έχουν επιφέρει αναζητούν οι εταιρείες ταχυμεταφορών, στην περίοδο του lockdown που φαντάζει τελείως διαφορετική από αυτή του πρώτου.
Την ώρα που οι εταιρείες ταχυμεταφορών υπογραμμίζουν ότι οι όγκοι αποστολών είναι κατά πολύ μεγαλύτεροι από αυτούς του πρώτου, οι καταναλωτές βλέπουν τις παραγγελίες τους να μην παραδίδονται. Όπως τονίζουν στελέχη των εταιρειών, το δεύτερο lockdown συνέπεσε με τη Black Friday, αλλά και την επερχόμενη εορταστική περίοδο. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο όγκος εργασιών να μεγαλώσει δυσανάλογα, αναγκάζοντας τους πελάτες των eshops να οπλιστούν με υπομονή έως ότου παραλάβουν τις παραγγελίες τους.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα κάποιες μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών, να προβούν στη διακοπή της λειτουργίας τους για μερικές ημέρες. Όσοι όμως είχαν κάνει καλύτερη προετοιμασία μπόρεσαν να συνεχίσουν την εξυπηρέτηση των αυξημένων όγκων, έχοντας ελεγχόμενη καθυστέρηση στην ροή των αποστολών, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στους συσσωρευμένους όγκους παραγγελιών και δεμάτων.
Καθυστερήσεις και έπειτα από τις γιορτές
Παράλληλα, οι εταιρείες ταχυμεταφορών υπογραμμίζουν πως θα πρέπει οι καταναλωτές να λάβουν υπόψη, για τυχόν καθυστερήσεις που παρατηρούνται, ότι σε αντίθεση με το προηγούμενο lockdown, τώρα οι ταχυμεταφορείς δεν κινούνται σε μία έρημη πόλη.
Υποστηρίζουν ότι η κίνηση στους δρόμους μπορεί να μην επηρεάζει τα μηχανάκια των courier, αλλά σίγουρα επηρεάζει την κίνηση των vans και φορτηγών, κάτι που επιβαρύνει το συνολικό χρόνο που χρειάζονται οι εταιρείες για τις αποστολές δεμάτων. Επίσης, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, θα πρέπει να είναι σαφές ότι η εύρυθμη παράδοση των αποστολών εξαρτάται από δύο παράγοντες: τον όγκο των αποστολών και τη δυνατότητα αποθήκευσης των αποστολών πριν τη διανομή τους, επισημαίνοντας πως ο όγκος των αποστολών που καλούνται να εξυπηρετήσουν δεν μπορεί να χωρέσει στους αποθηκευτικούς χώρους των εταιρειών.
Τέλος, επισημαίνουν πως η συνθήκες αναμένεται να ομαλοποιηθούν αρκετά μετά τις γιορτές, καθώς το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων θα αποκαταστήσει εν μέρει την κατάσταση, ωστόσο ο όγκος των παραγγελιών που έχει γίνει μέχρι στιγμής χρειάζεται αρκετό καιρό για να παραδοθεί στους καταναλωτές.
Επιστρατεύονται τα… ταξί
Ως και… ταξί μπήκαν στις μεταφορές δεμάτων προκειμένου να βοηθήσουν να φτάσουν έγκαιρα οι παραγγελίες στους παραλήπτες τους.
Τεράστιος είναι ο όγκος των παραγγελιών εν μέσω lockdown με τους πολίτες να κάνουν συνεχώς αγορές διαδικτυακά. Οι εταιρείες courier έχουν τεράστιο όγκο παραδόσεων με αποτέλεσμα να επιστατεύονται μέχρι και… ταξί για τις μεταφορές των δεμάτων.
Ο κ. Θεόδωρος Σταυρίδης πρόεδρος ραδιοταξί Taxiway μιλώντας στο MEGA σημείωσε πως η ζήτηση είναι τεράστια. «Αποφασίσαμε να βοηθήσουμε ώστε τα δέματα να φτάσουν στους παραλήπτες τους άμεσα, πριν τις γιορτές. Μεταφέρουμε ως και 30 – 40 δέματα σε κάθε ταξί. Δεκάδες είναι τα ταξί που βοηθούν σε αυτή τη δουλειά καθημερινά» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τι αναφέρουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών
Τη λύπη της για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί εκφράζει και η ACS, εξηγώντας ότι τα όποια προβλήματα δημιουργήθηκαν λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς.
Σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.
Αναλυτικά:
«Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα. Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις».
Σε ανακοίνωσή της, η ΕΛΤΑ Courier εξηγεί τη δύσκολη κατάσταση της συγκεκριμένης περιόδου.
Η ανακοίνωση:
«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας».
Παράλληλα, η Γενική Ταχυδρομική, επιβεβαίωσε το «έμφραγμα» των υπηρεσιών καθώς ουσιαστικά σταμάτησε να δέχεται νέες παραγγελίες μέχρι να διανείμει ένα μεγάλο όγκο από αυτές που έχει ήδη. Θα κάνει παραδόσεις και μέσα στο Σαββατοκύριακο προκειμένου να εξυπηρετήσει τις παλιές παραγγελίες αλλά όσοι κάνουν τις τελευταίες ώρες αγορές θα είναι σαν να τις κάνουν από την επόμενη εβδομάδα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδεχομένως να μπει και πλαφόν στα καταστήματα στον αριθμό αποστολών και στο βάρος των δεμάτων.
Οι πληροφορίες λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική είχε στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα πάνω από 500.000 παραγγελίες. Έχουν δε τριπλασιαστεί οι ημερίδες παραγγελίες και από 80.000 ξεπέρασαν τις 220.000 καθώς οι πολίτες αγοράζουν on line και λόγω των Χριστουγέννων αλλά και εξαιτίας της παράτασης της καραντίνας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.
Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60% αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας». Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα».
Την ώρα που οι εταιρείες ταχυμεταφορών υπογραμμίζουν ότι οι όγκοι αποστολών είναι κατά πολύ μεγαλύτεροι από αυτούς του πρώτου, οι καταναλωτές βλέπουν τις παραγγελίες τους να μην παραδίδονται. Όπως τονίζουν στελέχη των εταιρειών, το δεύτερο lockdown συνέπεσε με τη Black Friday, αλλά και την επερχόμενη εορταστική περίοδο. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο όγκος εργασιών να μεγαλώσει δυσανάλογα, αναγκάζοντας τους πελάτες των eshops να οπλιστούν με υπομονή έως ότου παραλάβουν τις παραγγελίες τους.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα κάποιες μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών, να προβούν στη διακοπή της λειτουργίας τους για μερικές ημέρες. Όσοι όμως είχαν κάνει καλύτερη προετοιμασία μπόρεσαν να συνεχίσουν την εξυπηρέτηση των αυξημένων όγκων, έχοντας ελεγχόμενη καθυστέρηση στην ροή των αποστολών, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στους συσσωρευμένους όγκους παραγγελιών και δεμάτων.
Καθυστερήσεις και έπειτα από τις γιορτές
Παράλληλα, οι εταιρείες ταχυμεταφορών υπογραμμίζουν πως θα πρέπει οι καταναλωτές να λάβουν υπόψη, για τυχόν καθυστερήσεις που παρατηρούνται, ότι σε αντίθεση με το προηγούμενο lockdown, τώρα οι ταχυμεταφορείς δεν κινούνται σε μία έρημη πόλη.
Υποστηρίζουν ότι η κίνηση στους δρόμους μπορεί να μην επηρεάζει τα μηχανάκια των courier, αλλά σίγουρα επηρεάζει την κίνηση των vans και φορτηγών, κάτι που επιβαρύνει το συνολικό χρόνο που χρειάζονται οι εταιρείες για τις αποστολές δεμάτων. Επίσης, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, θα πρέπει να είναι σαφές ότι η εύρυθμη παράδοση των αποστολών εξαρτάται από δύο παράγοντες: τον όγκο των αποστολών και τη δυνατότητα αποθήκευσης των αποστολών πριν τη διανομή τους, επισημαίνοντας πως ο όγκος των αποστολών που καλούνται να εξυπηρετήσουν δεν μπορεί να χωρέσει στους αποθηκευτικούς χώρους των εταιρειών.
Τέλος, επισημαίνουν πως η συνθήκες αναμένεται να ομαλοποιηθούν αρκετά μετά τις γιορτές, καθώς το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων θα αποκαταστήσει εν μέρει την κατάσταση, ωστόσο ο όγκος των παραγγελιών που έχει γίνει μέχρι στιγμής χρειάζεται αρκετό καιρό για να παραδοθεί στους καταναλωτές.
Επιστρατεύονται τα… ταξί
Ως και… ταξί μπήκαν στις μεταφορές δεμάτων προκειμένου να βοηθήσουν να φτάσουν έγκαιρα οι παραγγελίες στους παραλήπτες τους.
Τεράστιος είναι ο όγκος των παραγγελιών εν μέσω lockdown με τους πολίτες να κάνουν συνεχώς αγορές διαδικτυακά. Οι εταιρείες courier έχουν τεράστιο όγκο παραδόσεων με αποτέλεσμα να επιστατεύονται μέχρι και… ταξί για τις μεταφορές των δεμάτων.
Ο κ. Θεόδωρος Σταυρίδης πρόεδρος ραδιοταξί Taxiway μιλώντας στο MEGA σημείωσε πως η ζήτηση είναι τεράστια. «Αποφασίσαμε να βοηθήσουμε ώστε τα δέματα να φτάσουν στους παραλήπτες τους άμεσα, πριν τις γιορτές. Μεταφέρουμε ως και 30 – 40 δέματα σε κάθε ταξί. Δεκάδες είναι τα ταξί που βοηθούν σε αυτή τη δουλειά καθημερινά» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τι αναφέρουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών
Τη λύπη της για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί εκφράζει και η ACS, εξηγώντας ότι τα όποια προβλήματα δημιουργήθηκαν λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς.
Σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.
Αναλυτικά:
«Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα. Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις».
Σε ανακοίνωσή της, η ΕΛΤΑ Courier εξηγεί τη δύσκολη κατάσταση της συγκεκριμένης περιόδου.
Η ανακοίνωση:
«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας».
Παράλληλα, η Γενική Ταχυδρομική, επιβεβαίωσε το «έμφραγμα» των υπηρεσιών καθώς ουσιαστικά σταμάτησε να δέχεται νέες παραγγελίες μέχρι να διανείμει ένα μεγάλο όγκο από αυτές που έχει ήδη. Θα κάνει παραδόσεις και μέσα στο Σαββατοκύριακο προκειμένου να εξυπηρετήσει τις παλιές παραγγελίες αλλά όσοι κάνουν τις τελευταίες ώρες αγορές θα είναι σαν να τις κάνουν από την επόμενη εβδομάδα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδεχομένως να μπει και πλαφόν στα καταστήματα στον αριθμό αποστολών και στο βάρος των δεμάτων.
Οι πληροφορίες λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική είχε στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα πάνω από 500.000 παραγγελίες. Έχουν δε τριπλασιαστεί οι ημερίδες παραγγελίες και από 80.000 ξεπέρασαν τις 220.000 καθώς οι πολίτες αγοράζουν on line και λόγω των Χριστουγέννων αλλά και εξαιτίας της παράτασης της καραντίνας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.
Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60% αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας». Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα».