Εκστρατεία της P&G για την υιοθέτηση ενός βιώσιμου πιο φιλικού προς το περιβάλλον μοντέλου οικιακής κατανάλωσης
Tην υιοθέτηση ενός βιώσιμου, πιο φιλικού προς το περιβάλλον, μοντέλου οικιακής κατανάλωσης, μέσα από τα προϊόντα της ενθαρρύνει η εταιρεία P&G η οποία δεσμεύεται σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέσα στην δεκαετία.
Η πρωτοβουλία της P&G, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, φαίνεται να ευθυγραμμίζεται και με τη στάση των Ελλήνων οι οποίοι δείχνουν να είναι ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και τη βελτίωση του αποτυπώματος των νοικοκυριών τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία, η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών στο σπίτι, αναγνωρίζεται από τους Έλληνες καταναλωτές ως εξαιρετικά σημαντική για την προστασία του πλανήτη. Συγκεκριμένα, το 83% των Ελλήνων είναι εξαιρετικά ανήσυχο για τον αντίκτυπο που θα έχει η κλιματική αλλαγή στα παιδιά τους και στις μελλοντικές γενιές, ενώ το 86% πιστεύει ότι οι μικρές, καθημερινές πράξεις στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Ταυτόχρονα, το 37% των Ελλήνων, παραδέχεται πως κάνει λιγότερες φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές, από όσες πραγματικά θα ήθελε, επισημαίνοντας ως κύριο ανασταλτικό παράγοντα την έλλειψη ουσιαστικής ενημέρωσης για τον τρόπο και δευτερευόντως την έλλειψη χρόνου.
Σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας έρευνας, οι άξονες τους οποίους οι Έλληνες καταναλωτές θέτουν σε προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση οικιακής ενέργειας, με ποσοστό 78%, ενώ ακολουθεί η εξοικονόμηση νερού με ποσοστό 69% και η ανακύκλωση με ποσοστό 68%. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, περίπου το 80% των Ελλήνων θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό οι μάρκες που εμπιστεύεται και αγοράζει να συνεισφέρουν ταυτόχρονα στην επίλυση των πολύπλοκων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα και να έχουν μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.
Η P&G, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, μέσα από τα προϊόντα της, αγγίζει καθημερινά 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και συμβάλλει στη φροντίδα του νοικοκυριού και της οικογένειάς τους, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις,. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει ότι οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται αποτελούν την ίδια στιγμή μοναδική ευκαιρία, αλλά και μεγάλη ευθύνη να κάνει τη διαφορά, υποστηρίζοντας έμπρακτα μέσα από τις δεσμεύσεις και τα προϊόντα της, τη βιώσιμη οικιακή κατανάλωση. Έτσι, η P&G μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού.
Η πρωτοβουλία της P&G, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, φαίνεται να ευθυγραμμίζεται και με τη στάση των Ελλήνων οι οποίοι δείχνουν να είναι ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και τη βελτίωση του αποτυπώματος των νοικοκυριών τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία, η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών στο σπίτι, αναγνωρίζεται από τους Έλληνες καταναλωτές ως εξαιρετικά σημαντική για την προστασία του πλανήτη. Συγκεκριμένα, το 83% των Ελλήνων είναι εξαιρετικά ανήσυχο για τον αντίκτυπο που θα έχει η κλιματική αλλαγή στα παιδιά τους και στις μελλοντικές γενιές, ενώ το 86% πιστεύει ότι οι μικρές, καθημερινές πράξεις στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Ταυτόχρονα, το 37% των Ελλήνων, παραδέχεται πως κάνει λιγότερες φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές, από όσες πραγματικά θα ήθελε, επισημαίνοντας ως κύριο ανασταλτικό παράγοντα την έλλειψη ουσιαστικής ενημέρωσης για τον τρόπο και δευτερευόντως την έλλειψη χρόνου.
Σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας έρευνας, οι άξονες τους οποίους οι Έλληνες καταναλωτές θέτουν σε προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση οικιακής ενέργειας, με ποσοστό 78%, ενώ ακολουθεί η εξοικονόμηση νερού με ποσοστό 69% και η ανακύκλωση με ποσοστό 68%. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, περίπου το 80% των Ελλήνων θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό οι μάρκες που εμπιστεύεται και αγοράζει να συνεισφέρουν ταυτόχρονα στην επίλυση των πολύπλοκων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα και να έχουν μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.
Η P&G, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, μέσα από τα προϊόντα της, αγγίζει καθημερινά 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και συμβάλλει στη φροντίδα του νοικοκυριού και της οικογένειάς τους, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις,. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει ότι οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται αποτελούν την ίδια στιγμή μοναδική ευκαιρία, αλλά και μεγάλη ευθύνη να κάνει τη διαφορά, υποστηρίζοντας έμπρακτα μέσα από τις δεσμεύσεις και τα προϊόντα της, τη βιώσιμη οικιακή κατανάλωση. Έτσι, η P&G μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού.