Πώς θα ψωνίζουμε στα καταστήματα από Δευτέρα - Τι ισχύει με το όριο των 3 ωρών
Το 13032 θα γίνει ο αγαπημένος αριθμός των πελατών
Τη λειτουργία των καταστημάτων λιανεμπορίου πλην πολυκαταστημάτων και εμπορικών κέντρων, από τη Δευτέρα 5 Απριλίου με τις μεθόδους click away και click in shop, στο πλαίσιο προσαρμογών στα υφιστάμενα μέτρα προκειμένου να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα σε κάθε επίπεδο (υγειονομικό, κοινωνικό και οικονομικό) ανακοίνωσε κατά τη χθεσινή ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας της λοίμωξης, Covid-19, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς
Πώς θα ανοίξουν τα καταστήματα
Το 13032 θα γίνει ο αγαπημένος αριθμός των πελατών καθώς, στέλνοντας sms στο 13032 θα μπορούν να κλείνουν το ραντεβού τους είτε για αγορές εκτός, είτε για αγορές εντός καταστήματος με περιθώριο τριών ωρών.
Ο αριθμός 13032 έχει δημιουργηθεί ήδη από τα τέλη Φεβρουαρίου, με στόχο να ελέγξει τη μετακίνηση των πολιτών σε καταστήματα λιανεμπορίου. Η πλατφόρμα λειτουργεί ήδη και μπορεί κάποιος να στείλει το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση στον συγκεκριμένο αριθμό και θα λάβει ένα μήνυμα που αναφέρει: «Μετακίνηση σε εμπορικό κατάστημα».
Με SMS στο 13032 θα επιτρέπεται το click away αλλά και το click in shop στα καταστήματα αλλά όχι στα εμπορικά κέντρα και τα mall, ενώ θα ισχύει και ο κανόνας του ενός πελάτη ανά 25 τετραγωνικά μέτρα με μέγιστο όριο 20 πελάτες κατά περίπτωση.
Οπως ανακοινώθηκε οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους με τη χρήση του συγκεκριμένου κωδικού αυστηρά για 3 ώρες και μόνο μία φορά ανά 24ωρο.
«Μπορούμε να στέλνουμε μόνο ένα ημερήσιο μήνυμα και μόνο το ονοματεπώνυμο. Σε 2ο μήνυμα θα γυρίζει αρνητική απάντηση.
«Για ψώνια επιτρέπονται διαδημοτικές μετακινήσεις τις καθημερινές, πάντοτε με κλείσιμο ραντεβού τηλεφωνικά ή διαδικτυακά».
Στα καταστήματα οι πολίτες θα πρέπει να φορούν τις απαραίτητες μάσκες και να τηρούν τις ασφαλείς αποστάσεις και τους κανόνες υγιεινής.
Έτοιμοι οι καταστηματάρχες
«Είμαστε έτοιμοι από καιρό για το άνοιγμα των καταστημάτων μας» σημείωσε μιλώντας στο LIVE NEWS η ιδιοκτήτρια καταστήματος ένδυσης στην Κρήτη, Μαρία Κουμπαράκη, τονίζοντας ότι το stock από τον χειμώνα θα δοθεί σε προσφορά, με τους επιχειρηματίες να χάνουν όποιο κέρδος θα μπορούσαν να έχουν από αυτό.
«Έχουμε χάσει πολύ χρόνο από τη δουλειά μας και από την ψυχή μας» πρόσθεσε από την Πάτρα η ιδιοκτήτρια καταστήματος Ελένη Πάστρα, η οποία υπογράμμισε ότι οι καταστηματάρχες είναι έτοιμοι να εφαρμόσουν όλα τα μέτρα που προβλέπονται, συνεπώς και οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι υπεύθυνοι με τη στάση τους, ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα.
Πώς θα ανοίξουν τα καταστήματα
Το 13032 θα γίνει ο αγαπημένος αριθμός των πελατών καθώς, στέλνοντας sms στο 13032 θα μπορούν να κλείνουν το ραντεβού τους είτε για αγορές εκτός, είτε για αγορές εντός καταστήματος με περιθώριο τριών ωρών.
Ο αριθμός 13032 έχει δημιουργηθεί ήδη από τα τέλη Φεβρουαρίου, με στόχο να ελέγξει τη μετακίνηση των πολιτών σε καταστήματα λιανεμπορίου. Η πλατφόρμα λειτουργεί ήδη και μπορεί κάποιος να στείλει το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση στον συγκεκριμένο αριθμό και θα λάβει ένα μήνυμα που αναφέρει: «Μετακίνηση σε εμπορικό κατάστημα».
Με SMS στο 13032 θα επιτρέπεται το click away αλλά και το click in shop στα καταστήματα αλλά όχι στα εμπορικά κέντρα και τα mall, ενώ θα ισχύει και ο κανόνας του ενός πελάτη ανά 25 τετραγωνικά μέτρα με μέγιστο όριο 20 πελάτες κατά περίπτωση.
Οπως ανακοινώθηκε οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους με τη χρήση του συγκεκριμένου κωδικού αυστηρά για 3 ώρες και μόνο μία φορά ανά 24ωρο.
«Μπορούμε να στέλνουμε μόνο ένα ημερήσιο μήνυμα και μόνο το ονοματεπώνυμο. Σε 2ο μήνυμα θα γυρίζει αρνητική απάντηση.
«Για ψώνια επιτρέπονται διαδημοτικές μετακινήσεις τις καθημερινές, πάντοτε με κλείσιμο ραντεβού τηλεφωνικά ή διαδικτυακά».
Στα καταστήματα οι πολίτες θα πρέπει να φορούν τις απαραίτητες μάσκες και να τηρούν τις ασφαλείς αποστάσεις και τους κανόνες υγιεινής.
Έτοιμοι οι καταστηματάρχες
«Είμαστε έτοιμοι από καιρό για το άνοιγμα των καταστημάτων μας» σημείωσε μιλώντας στο LIVE NEWS η ιδιοκτήτρια καταστήματος ένδυσης στην Κρήτη, Μαρία Κουμπαράκη, τονίζοντας ότι το stock από τον χειμώνα θα δοθεί σε προσφορά, με τους επιχειρηματίες να χάνουν όποιο κέρδος θα μπορούσαν να έχουν από αυτό.
«Έχουμε χάσει πολύ χρόνο από τη δουλειά μας και από την ψυχή μας» πρόσθεσε από την Πάτρα η ιδιοκτήτρια καταστήματος Ελένη Πάστρα, η οποία υπογράμμισε ότι οι καταστηματάρχες είναι έτοιμοι να εφαρμόσουν όλα τα μέτρα που προβλέπονται, συνεπώς και οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι υπεύθυνοι με τη στάση τους, ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα.