και μια επιπλέον στάση στο νέο Λιμάνι.

Επιπλέον διατηρείται και η διασύνδεση με τον Πύργο.

Τέλος, «καταργούνται όλες οι επικίνδυνες υφιστάμενες ισόπεδες διαβάσεις και αντικαθίστανται από ανισόπεδες διαβάσεις οχημάτων και δέκα πεζογέφυρες, για απόλυτη ασφάλεια».

Τόσο ο δήμαρχος της Πάτρας, όσο και κάποιοι φορείς εμφανίζονται πάντως ανένδοτοι. Ο Κ. Καραμανλής θα τονίσει, πάντως, την Πέμπτη πως τα περιθώρια για συμφωνία ώστε να ξεκινήσει ο διαγωνισμός είναι πλέον ασφυκτικά.

Ο διαγωνισμός των 514 εκατ. ευρώ για τη σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας εντάσσεται στο πακέτο σιδηροδρομικών έργων ύψους 3,3 δισ. ευρώ που θέλει να προκηρύξει εντός του έτους το υπουργείο Υποδομών, με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου.