Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Switz Group, που έχει τοποθετήσει κεφάλαια σε ελληνικές εταιρείες όπως Olympic Foods, Κρητών Άρτος και CSM Hellas, βρέθηκε σε διαπραγματεύσεις με τους μετόχους της αλυσίδας «Κουλουράδες» και έκλεισε συμφωνία να προσθέσει το αναπτυσσόμενο concept στο χαρτοφυλάκιό του.

Ο Ινδός μεγαλοεπενδυτής Taizoon Khorakiwala του Switz Group, που μπήκε στην ελληνική αγορά το 2017 με σκοπό να επενδύσει 100 εκατ. ευρώ στα επόμενα 2-3 χρόνια, εξακολουθεί να αναζητά ευκαιρίες στην αγορά τροφίμων.

Στο βαθμό που επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, με τους «Κουλουράδες» θα ενισχυθεί η θέση του ομίλου στην τοπική αγορά εστίασης. Το δίκτυο, που δημιούργησε ο αρτοποιός Δημήτρης Γρίβας, ξεκίνησε από ένα μαγαζί με κύριο προϊόν το κουλούρι Θεσσαλονίκης στην... Αθήνα το 2005. Πλέον έχει φτάσει να αριθμεί 140 καταστήματα και φέρεται να σχεδιάζει επέκταση σε Αυστραλία, Ισπανία και Νέα Υόρκη. Η συμφωνία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επισήμως, αφού σύμφωνα με τις ίδιες πηγές υπάρχει προσύμφωνο εχεμύθειας.

*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time