emvolio
Ελλάδα

Συγκλονίζει ο σύζυγος της 63χρονης: Δεν αναπνέω, λίγο νερό τα τελευταία της λόγια

Σύμφωνα με πληροφορίες ο θάνατος της 63χρονης παρουσιάζει χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο σύνδρομο VITT

Έναν μήνα και 25 ημέρες πάλεψε μέσα στην εντατική η 63χρονη γυναίκα από τη Μυτιλήνη που έπαθε έμφραγμα και ανακοπή λίγα 24ωρα μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca. «Δεν ξέραμε ότι είναι από το εμβόλιο και την πατήσαμε και την χάσαμε τη γυναίκα μας….», λέει ο σύζυγος της 63χρονης στο MEGA και την εκπομπή Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο.

Σοκάρουν τα τελευταία λόγια της 63χρονης

«Όταν πήγαμε στην εντατική πήγαμε με έμφραγμα και ανακοπή. Και μετά επειδή έκατσε ένα μήνα, έπαθε πάλι ανακοπή και λοίμωξη μέσα στην εντατική», συμπληρώνει ο σύζυγος της άτυχης 63χρονης από τη Μυτιλήνη που πέθανε από επιπλοκές του εμβολίου του AstraZeneca. Σύμφωνα με πληροφορίες του Live News, ο θάνατος της 63χρονης παρουσιάζει χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο σύνδρομο VITT, την παρενέργεια του εμβολίου που συνδυάζει θρόμβωση και θρομβοπενία.

Μυτιλήνη: Οι τελευταίες μέρες της άτυχης γυναίκας 

«Η γυναίκα μου ήταν κι οπαδός του εμβολίου πήγε και το έκανε. Στην αρχή έπαθε κάποιους ιλίγγους, μετά πονούσε το πόδι της και μετά είχε φοβερούς πονοκεφάλους», συνεχίζει ο σύζυγος. Τα συμπτώματα δεν υποχωρούσαν ώσπου το μεσημέρι της 1ης Απριλίου, η 63χρονη γυναίκα διακομίζεται εσπευσμένα στο νοσοκομείο Μυτιλήνης.

«Μιλούσαμε με πάρα πολλούς φίλους από την Αθήνα όλη την ημέρα και ξαφνικά το μεσημέρι 3 περίπου μου λέει «δεν αναπνέω, λίγο νερό». Πήραμε το ασθενοφόρο, έπαθε ανακοπή μέσα στο ασθενοφόρο».

Από την 1η Απριλίου, η 63χρονη γυναίκα πάλευε για να κρατηθεί στη ζωή με τους γιατρούς στη μονάδα εντατικής θεραπείας να υπερβάλλουν εαυτούς για να την επαναφέρουν. «Παλιά είχαμε κάνει ένα χειρουργείο στον πνεύμονα γιατί είχε έναν καλοήθη όγκο και τον βγάλαμε. Πέρασε πάρα πολλά χρόνια και δεν είχε κανένα πρόβλημα. Η γυναίκα μου έκανε μια συντηρητική ζωή, δεν έκανε σκληρή ζωή. Εμείς τη γυναίκα μου την αγαπούσαμε, την είχαμε καμάρι κι αυτή τη στιγμή την έχουμε χάσει».

Νέος συναγερμός και οι άλλες ασθενείς

Η τραγική κατάληξη σήμανε νέο συναγερμό στην επιτροπή φαρμακοεπαγρύπνησης που διερευνά αν το τραγικό συμβάν συσχετίζεται με τον εμβολιασμό της, ενώ ενημερώθηκε ήδη και η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών.

Προσωρινή ήταν ευτυχώς η χθεσινή επιδείνωση της 47χρονης γυναίκας, η οποία νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ με εγκεφαλικό και παράλυση λίγο μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca. «Ήταν παρωδικό. Σήμερα είναι καλύτερα. Και βελτιώνεται η κλινική της εικόνα. Μπόρεσε να σηκωθεί όρθια και αυτό είναι ένα καλό σημάδι», σημειώνει ο Γιώργος Χαλκιαδάκης, διοικητής ΠΑΓΝΗ.

Στον αντίποδα, σταθερή, κρίσιμη ωστόσο, παραμένει η κατάσταση υγείας της 44χρονης Γλυκερίας που υπέστη θρόμβωση με τον εμβολιασμό της. «Η κατάσταση της 44χρονης είναι σταθερά κρίσιμη. Δεν υποστηρίζονται τα λοιπά όργανα με φαρμακευτική αγωγή και περιμένουμε τ’ αποτελέσματα των εξετάσεων που έχουμε στείλει για να δούμε τα επίπεδα φαρμάκων για να ξεκινήσουμε τα τεστ εγκεφαλικής λειτουργίας».

Το αργότερο μέχρι αύριο οι γιατροί θα υποβάλλουν σε νέες εξετάσεις τη 44χρονη μητέρα τριών παιδιών για να διαπιστώσουν τα επίπεδα της εγκεφαλική λειτουργίας.

Την ανησυχία για την κακή κατάσταση της υγείας της μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca μοιραζόταν με τους φίλους της στο Facebook η 39χρονη Βρετανίδα από την Κύπρο, λίγες μέρες πριν πεθάνει από θρόμβωση! Η Στέφανι Ντιμπουά, μοντέλο στο επάγγελμα, είχε εμβολιαστεί στις 6 Μαΐου και σε αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχε γράψει ότι δεν αισθανόταν καλά: «Νιώθω φριχτά», έγραφε χαρακτηριστικά.

Τα συμπτώματα της άτυχης γυναίκας 

Στις 14 Μαΐου, η Ντιμπουά έκανε μια δεύτερη ανάρτηση για την κατάσταση υγείας της, αποκαλύπτοντας ότι είχε ξυπνήσει τρέμοντας, με πόνους στις αρθρώσεις, ζαλάδες, πονοκέφαλο και δύσπνοια. Μάλιστα, είχε αναφέρει ότι φοβόταν ότι κόλλησε κορονοϊό, αλλά έκανε τεστ και βγήκε αρνητικό. «Δεν εξηγεί ποιο είναι το πρόβλημα», έγραφε η 39χρονη, προσθέτοντας ότι της έβαλαν ορό και ότι θα έκανε εξετάσεις αίματος για να φανεί τι της συμβαίνει.

Αρχικώς μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Πάφου με θρομβοεμβολικό επεισόδιο, αλλά όταν η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε διακομίστηκε στη Λευκωσία με εγκεφαλική αιμορραγία. Το κυπριακό υπουργείο Yγείας έχει αποστείλει στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων όλα τα σχετικά στοιχεία ώστε να υπάρξει επίσημη τοποθέτηση σε σχέση με τον θάνατο της 39χρονης και το εμβόλιο της AstraZeneca.

Μια σελίδα GoFundMe που δημιουργήθηκε από τον Kamran Abassalty για την κηδεία της άτυχης γυναίκας έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής £3,005. Ο θάνατος της 39χρονης και ακόμα τρία κρούσματα θρόμβωσης μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία στην Κύπρο με αποτέλεσμα πολλές γυναίκες να ακυρώνουν τα ραντεβού εμβολιασμού, ενώ άλλες δεν προσέρχονται να κάνουν τη δεύτερη δόση.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα