Ένα asset που «κοιμάται», θέλει να αξιοποιήσει ο ΟΣΕ. Και πώς να μην το θέλει, εκεί που βρίσκεται: στο Θριάσιο. Άλλοι θα πλήρωναν εκατομμύρια για να το αποκτήσουν και στον Οργανισμό που το ‘χουν, θα το αφήσουν έτσι; Περί τίνος πρόκειται: Ο λόγος αφορά σε περίπου 1000 – 1200 στρέμματα γης που έχει στην κατοχή του εκεί ο ΟΣΕ, από παλιά. Πόσο παλιά, θα σας γελάσουμε. Σημασία έχει πώς τώρα, που πήρε αξία, δεν θα το αφήσουν έτσι, γιατί μπορεί να αποδειχθεί χρυσός.

^^^ Εννοείται ότι ο βασικός πυρήνας αυτής της αξιοποίησης περνά από τα logistics. Για το Θριάσιο μιλάμε, από πού αλλού θα περνούσε; Πρόκειται για τον κλάδο που εξελίσσεται στο … Άγιο Δισκοπότηρο των εν Ελλάδι μεγάλων επενδύσεων, τώρα τελευταία. Με μεγάλους ελληνικούς και ξένους ομίλους να «ρίχνουν» εκατομμύρια στον κλάδο. Ιδιαίτερα μετά την πανδημία και τις καραντίνες που προκάλεσε.


! Οι πληροφορίες λένε ότι σε πρώτη φάση, στο συγκεκριμένο χώρο θα επιχειρηθεί να συγκεντρωθούν οι εκατοντάδες διάσπαρτες στην περιοχή εταιρίες – πρακτορεία μεταφορών. Το εγχείρημα δεν θα είναι δύσκολο, αφού το τιμολόγιο θα είναι φθηνό. Ωστόσο, για τη δεύτερη φάση, υπάρχουν κι άλλα, πιο φιλόδοξα, σχέδια.

*** Μα γιατί το ελληνικό κράτος θέλει να αγοράσει και νέο αεροσκάφος; Αφού έχει τρία, στη διάθεση του πρωθυπουργού, της κυβέρνησής του και της προεδρίας της Δημοκρατίας. Πρόκειται για μια απορία που εκφράζεται ολοένα και τακτικότερα τελευταία, ιδιαίτερα αφότου κυκλοφόρησε η πληροφορία ότι «θα πάρουμε Φάλκον». Λοιπόν, υπάρχει απάντηση είναι αποστομωτική, αν και …απογοητευτική.


^^^ Από τα τρία κυβερνητικά αεροσκάφη, είναι ζήτημα αν το ένα είναι «μάχιμο». Τα άλλα δύο, για τον έναν ή τον άλλο λόγο, συνήθως δεν έχουν πτητική ικανότητα. Όπερ σημαίνει ότι η πραγματικότητα, όπως παρουσιάζεται, είναι εικονική. Η χώρα μας λοιπόν, με την ευκαιρία της αγοράς των μαχητικών αεροσκαφών Ραφάλ από τη Γαλλία, θα πάρει μέσω των ανταποδοτικών κι από τα δημοφιλέστερα ιδιωτικά τζετ. Χωρίς να πληρώσει ούτε ευρώ.

! Το θέμα ήρθε στην επικαιρότητα όταν πρόσφατα η πρόεδρος της ΕΕ, UVDL, ξεκίνησε να έρθει από την Λισαβόνα στην Αθήνα για το ελληνικό πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλά ανέβηκε και κατέβηκε από το ιδιωτικό τζετ που χρησιμοποιούσε δυο φορές. Ήταν χαλασμένο. Και αυτός ήταν κι ο πραγματικός λόγος που ακυρώθηκε η πρωινή συνάντηση της με τον Έλληνα πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου. Άργησε.

*** Επειδή η πληροφορία γράφτηκε χωρίς να επιβεβαιωθεί, αλλά και χωρίς να διαψευσθεί, να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχουν νεότερα σχετικά με την επίσκεψη του αμερικανού υπουργού Εξωτερικών στην Ελλάδα, Άντονι Μπλίνκεν. Το πιθανότερο λοιπόν είναι ότι θα ενταχθεί στο πλαίσιο μιας μίνι ευρωπαϊκής περιοδείας που ετοιμάζεται να κάνει το φθινόπωρο ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας

^^^ Αρχής γενομένης (και πάλι) από το Παρίσι, στις 3 Οκτωβρίου, όπως μας μεταφέρεται. Στην Πόλη του Φωτός βρέθηκε και πριν από μερικά εικοσιτετράωρα. Θα ακολουθήσουν τρεις – τέσσερις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, μεταξύ των οποίων και η Αθήνα, πιθανότατα.

! Η ελληνική κυβέρνηση παρακολουθεί όλα τα παραπάνω, χωρίς να σχολιάζει…