Συνεχίζουν τις προκλήσεις τους οι Τούρκοι στο Αιγαίο
Tα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ
Μία μόλις ημέρα μετά της πρωτοφανείς λεκτικές προκλήσεις της Εκπροσώπου του τουρκικού Υπουργείου Άμυνας στην Άγκυρα, ήλθε σήμερα και η «έμπρακτος» (επαν)επιβεβαίωση αυτών με την έκνομη παραβατική συμπεριφορά των τουρκικών μαχητικών στο Αιγαίο, που εκτός των άλλων περιελάμβανε και 31 παραβιάσεις, συμφώνως με τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, που δημοσιοποίησε πριν λίγη ώρα.
Πιο συγκεκριμένα και συμφώνως με αυτά σήμερα είχαμε 4 «ζευγάρια» μαχητικών αεροσκαφών F-16, καθώς και άλλα 3 μεμονωμένα από τα οποία 2 αεροσκάφη ηλεκτρονικού πολέμου τύπου CN-235 και 1 Μη Επανδρωμένο Αεροόχημα (UAV), συνολικώς 11 αεροσκάφη, από τα οποία 6 μαχητικά ήταν οπλισμένα, που πραγματοποίησαν 7 παραβάσεις των Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) στο FIR Αθηνών και 31 (!) παραβιάσεις του Εθνικού Εναερίου Χώρου (ΕΕΧ) στο Βορειοανατολικό, Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 27 από τις 31 παραβιάσεις του ΕΕΧ πραγματοποιήθηκαν από τα CN-235, ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις από τους σχηματισμούς των τουρκικών μαχητικών.
Επιπλέον σημειώθηκε και 1 εμπλοκή με τα αεροσκάφη «ετοιμότητος» (readiness) της Ελληνικής Αεραμύνης, που έσπευσαν να τα αναχαιτίσουν σε όλες τις περιπτώσεις. «Τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική» σημειώνεται χαρακτηριστικώς από το ΓΕΕΘΑ.
Πιο συγκεκριμένα και συμφώνως με αυτά σήμερα είχαμε 4 «ζευγάρια» μαχητικών αεροσκαφών F-16, καθώς και άλλα 3 μεμονωμένα από τα οποία 2 αεροσκάφη ηλεκτρονικού πολέμου τύπου CN-235 και 1 Μη Επανδρωμένο Αεροόχημα (UAV), συνολικώς 11 αεροσκάφη, από τα οποία 6 μαχητικά ήταν οπλισμένα, που πραγματοποίησαν 7 παραβάσεις των Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) στο FIR Αθηνών και 31 (!) παραβιάσεις του Εθνικού Εναερίου Χώρου (ΕΕΧ) στο Βορειοανατολικό, Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 27 από τις 31 παραβιάσεις του ΕΕΧ πραγματοποιήθηκαν από τα CN-235, ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις από τους σχηματισμούς των τουρκικών μαχητικών.
Επιπλέον σημειώθηκε και 1 εμπλοκή με τα αεροσκάφη «ετοιμότητος» (readiness) της Ελληνικής Αεραμύνης, που έσπευσαν να τα αναχαιτίσουν σε όλες τις περιπτώσεις. «Τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική» σημειώνεται χαρακτηριστικώς από το ΓΕΕΘΑ.