Μετά την παράδοση των τριών σταθμών του Μετρό προς τον Πειραιά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στοχεύει σε νέες επεκτάσεις με σκοπό τη διευκόλυνση των μετακινήσεων των κατοίκων και των επισκεπτών.

Ήδη έχει αρχίσει να υλοποιείται το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα, η νέα, Γραμμή 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου-Γουδί), την ίδια ώρα που δρομολογείται η επέκταση -μήκους 4 χλμ. και κόστους 350 εκ. ευρώ - της Γραμμής 2 προς τα δυτικά με τρεις νέους σταθμούς (Παλατιανή, Ίλιον, Αγ. Νικόλαος).

metro

Παράλληλα, σχεδιάζεται και η περαιτέρω επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής», με 3 ακόμη σταθμούς σε Καματερό, Άνω Λιόσια – Ζεφύρι και Αχαρνές (Μενίδι).

Στη Δυτική Αττική, επίσης, θα καταλήγει και το τμήμα Δ’ της Γραμμής 4. Πρόκειται για τη γραμμή Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη, με μήκος 7,5 χλμ και 6 σταθμούς.

Το Μετρό πάει Γλυφάδα

Οι κάτοικοι, ωστόσο, της Δυτικής Αττικής δεν είναι οι μόνοι που θα δουν τις μετακινήσεις τους να βελτιώνονται σε θεαματικό βαθμό, δεδομένου ότι η Γραμμή 2 αναμένεται να φτάσει και στη Γλυφάδα με τρεις νέους σταθμούς οι οποίοι θα είναι η εξής:

  • Άνω Γλυφάδα
  • Λεωφ. Βουλιαγμένης / Γρ. Λαμπράκη
  • Γλυφάδα

Μόλις ολοκληρωθεί η επέκταση της Γραμμής 2 (κόστους 300 εκατ. ευρώ) προς Γλυφάδα αναμένεται να εξυπηρετούνται 57.000 επιβάτες ημερησίως.

Επέκταση Γραμμής 1 προς Καλλιθέα

Στα σκαριά, τέλος, βρίσκεται και η επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα (κόστους 450 εκ. ευρώ), με γραμμή μήκους 5 χλμ. που θα ξεκινά από το σταθμό Θησείο και θα περιλαμβάνει τους εξής νέους σταθμούς: Χαμοστέρνας, Πλατεία Δαβάκη, Λόφος Φιλαρέτου/Τζιτζιφιές και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.