Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν σε ήδη καθορισμένα οδικά τμήματα στην περιοχή του Δήμου Γαλατσίου από σήμερα Δευτέρα 24 Οκτωβρίου και για δύο μήνες, εξαιτίας των εργασιών για την επέκταση του μετρό.

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου και θα πραγματοποιηθούν σε φάσεις.

Αναλυτικότερα:
1η φάση
Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 150,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 15,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 150,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Βεϊκου από το ύψος της οδού Αρτέμιδος έως το ύψος της οδού Ήρας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

• Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου της οδού Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 30,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κυψέλη.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου της οδού Ιπποκράτους από το ύψος της οδού Αγ. Γλυκερίας έως την συμβολή της με την οδό Λυσίου με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

• Ολικός αποκλεισμός της οδού Λυσίου με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης από Λ. Γαλατσίου έως την οδό Ιπποκράτους.

• Ολικός αποκλεισμός της οδού Αρτέμιδος με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης από Λ. Βεϊκου έως την οδό Μπουμπουλίνας.

• Ολικός αποκλεισμός της οδού Εκάτης με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και σε μήκος 20,0 μ. περίπου πριν και έως την Λ. Βεϊκου.

• Χαρακτηρισμός ως αδιεξόδου της οδού Εκάτης και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Μπουμπουλίνας.

2η φάση
• Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 150,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.

• Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Βεϊκου από το ύψος της οδού Αρτέμιδος έως το ύψος της οδού Ήρας περίπου με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

• Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Ιπποκράτους και για μήκος 70,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

• Σταδιακό περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Προφήτη Ηλία και για μήκος 50,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βενιζέλου με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

• Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Βενιζέλου από το ύψος της οδού Προφήτη Ηλία έως το ύψος της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Αγ. Γλυκερίας.

• Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βενιζέλου και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 50 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

• Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βενιζέλου και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 50 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

• Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της οδού Προφήτη Ηλία στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

3η φάση
• Σταδιακός αποκλεισμός του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατεύθυνση την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη στο τμήμα από Ιπποκράτους και έως την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

• Σταδιακός αποκλεισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

• Σταδιακός αποκλεισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

• Ολικός αποκλεισμός του παράδρομου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη από την οδό Προφήτη Ηλία έως την οδό Αγ. Γλυκερίας.

• Χαρακτηρισμός ως μονοδρόμου της οδού Αγ. Γλυκερίας από Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη προς και έως Ελ. Βενιζέλου.

4η φάση
• Σταδιακός αποκλεισμός του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατεύθυνση την οδό Ελ. Βενιζέλου και για μήκος 30,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

• Σταδιακός αποκλεισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 60,00 μ. περίπου πριν και έως την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/ Λ. Βεϊκου με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

• Χαρακτηρισμός ως μονοδρόμου της οδού Αγ. Γλυκερίας από Ελ. Βενιζέλου προς και έως Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

• Απαγόρευση της δεξιάς στροφής από Λ. Γαλατσίου προς την οδό Αγ. Γλυκερίας.

5η φάση
Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 80,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.

Σε όλες τις φάσεις
Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 50 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 300 μ. έως τα 100 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 100 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 300 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στην περιοχή των έργων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό και επί της Λ. Βεϊκου στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στην περιοχή των έργων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αγ. Γλυκερίας.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.