Με το βλέμμα στραμμένο στο Ίλιον και την υπόθεση του βιασμού του 15χρονου από συμμαθητές του που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο βρίσκονται οι Αρχές.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι έρευνες εστιάζουν σε νέα πρόσωπα τα οποία μπαίνουν στο «στόχαστρο» και πρόκειται για ανήλικους, οι οποίοι φέρεται να είχαν εμπλοκή στον βιασμό ή ήταν παρόντα κατά τη σεξουαλική κακοποίηση του 15χρονου. Συνολικά, κατά τις ίδιες πηγές, αναμένονται επιπλέον 6 εντάλματα, με τα δυο εξ αυτών να αφορούν σε δυο 15χρονους που δεν έχουν εντοπιστεί από τους αστυνομικούς στο πλαίσιο των αρχικών ερευνών.
Από τις πρώτες καταθέσεις προκύπτουν ευρήματα - σοκ για τα όσα βίωνε ο 15χρονος μαθητής.

Οι ρόλοι των νέων αναζητούμενων ανηλίκων

Σε ό,τι αφορά τους δυο αναζητούμενους 15χρονους, σύμφωνα με τον ιστότοπο iefimerida.gr, ο πρώτος είχε παρουσιαστεί στις Αρχές, όμως δεν είχε συλληφθεί καθώς είχε παρέλθει το χρονικό διάστημα του αυτοφώρου. Ο δεύτερος, αλβανικής καταγωγής, δεν εντοπίστηκε σε καμία φάση των ερευνών και εκτιμάται ότι μπορεί να έχει φύγει στο εξωτερικό.

Ο εν λόγω νεαρός πηγαίνει σε διαφορετικό σχολείο από το θύμα των βιασμών, όμως τον γνώριζε καθώς ήταν στην ίδια τάξη του φροντιστηρίου. Ερευνάται από τις Αρχές αν ο συγκεκριμένος 15χρονος ήταν εκ των «εγκεφάλων» του μαρτυρίου στο οποίο υπέβαλλαν τον 15χρονο. Πάντως, το θύμα φέρεται ότι έχει κατονομάσει τον συγκεκριμένο συνομήλικό του, λέγοντας ότι ήταν από αυτούς που είχε την αρχική ιδέα και από τα πρόσωπα που τον κακοποίησαν.

Τον υπέδειξε επίσης ως το άτομο που έχει στείλει και έχει δείξει τα βίντεο που τραβούσαν κατά την διάρκεια των καταγγελλόμενων πράξεων.

Και κοπέλες στον στόχο των Αρχών

Το θύμα είχε επιπλέον αναφέρει ότι είχε δείξει βίντεο σε άλλο παιδί με τον ίδιο να χτυπάει τον 15χρονο, το οποίο στη συνέχεια έσβησε γιατί ήταν το μοναδικό βίντεο που φαινόταν και δεν ήθελε να υπάρχει.

Τα άλλα τέσσερα εντάλματα, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, αφορούν σε κορίτσια- τρεις 15χρονες και μία 14χρονη, τα οποία φέρονται να ήταν μπροστά, χωρίς όμως ο 15χρονος να τους έδωσε κάποιον συγκεκριμένο ρόλο.