Τραγωδία στη Λάρισα: Αναπόφευκτο το δυστύχημα - Έπρεπε να έχει υπάρξει οπτική επαφή στο 1,5 χιλιόμετρο για να αποτραπεί
Οι ταχύτητες με τις οποίες έτρεχαν τα τρένα θα ήταν καταδικαστικές ακόμα και στο φως της μέρας
Από τη στιγμή που τα δύο τρένα που συγκρούστηκαν στο 377ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού, στο ύψος ανάμεσα στον Ευαγγελισμό και τα Τέμπη, κινούνταν στην ίδια γραμμή, το δυστύχημα, που έχει αφήσει τουλάχιστον 44 νεκρούς, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, δεν γινόταν να αποφευχθεί ακόμα και στο φως της μέρας.
Όπως εξήγησε ο πραγματογνώμων, Αναστάσιος Δέδες, ένα τρένο που πηγαίνει με 90 χιλιόμετρα την ώρα, χρειάζεται 275 μέτρα για να σταματήσει. Ο συγκερασμός, δηλαδή μία αμαξοστοιχία που κινούνταν με 160 χιλιόμετρα και μια αμαξοστοιχία που πήγαινε με περίπου 100, όσο, δηλαδή, είχε τονίσει ότι έτρεχε το Inter City, θα ήταν καταδικαστικός ακόμα και στο φως της μέρας.
Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα σιδηροδρομικών ατυχημάτων, για να αποσοβηθεί το δυστύχημα, θα έπρεπε οι οδηγοί να έχουν οπτική επαφή σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να συμβεί.
Όπως εξήγησε ο πραγματογνώμων, Αναστάσιος Δέδες, ένα τρένο που πηγαίνει με 90 χιλιόμετρα την ώρα, χρειάζεται 275 μέτρα για να σταματήσει. Ο συγκερασμός, δηλαδή μία αμαξοστοιχία που κινούνταν με 160 χιλιόμετρα και μια αμαξοστοιχία που πήγαινε με περίπου 100, όσο, δηλαδή, είχε τονίσει ότι έτρεχε το Inter City, θα ήταν καταδικαστικός ακόμα και στο φως της μέρας.
Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα σιδηροδρομικών ατυχημάτων, για να αποσοβηθεί το δυστύχημα, θα έπρεπε οι οδηγοί να έχουν οπτική επαφή σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να συμβεί.