Τέμπη: Στο σημείο χωρίς τηλεδιοίκηση έγινε το δυστύχημα - Σύστημα ασφαλείας καλύπτει το 70%
Τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα, και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας
Η σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 36 ανθρώπους, σημειώθηκε στο περίπου 30% της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Αθήνας με τη βόρεια Ελλάδα που δεν καλύπτεται ακόμα από τις νέες υποδομές σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης συρμών, σύστημα που ωστόσο έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, σύμφωνα με πληροφορίες.
Παρά τις καταγγελίες συνδικαλιστικών εκπροσώπων των σιδηροδρομικών περί παντελούς απουσίας αυτόματων δικλίδων ασφαλείας στο δίκτυο, κυβερνητικές πηγές και στελέχη του ΟΣΕ και σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν αποδοθεί σε ολόκληρο το κομμάτι από το Πλατύ Ημαθίας έως τον Προμαχώνα, όπως και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Αθήνα έως τη Λάρισα.
Ως αποτέλεσμα, το όλο έργο έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό που αγγίζει το 70%.
Τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα, και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας.
Μάλιστα, ο πρωθυπουργός ήταν προγραμματισμένο να επισκεφτεί την Τετάρτη το ανακαινισμένο και σε λειτουργία κέντρο τηλεδιοίκησης - σηματοδότησης στη Θεσσαλονίκη που καλύπτει συγκεκριμένα το τμήμα Πλατύ - Προμαχώνας και να ενημερωθεί για τις εφαρμογές τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και ETCS (European Train Control System) που διαθέτει.
Η υποδομή στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα τρία Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας που θα είναι αρμόδια για ολόκληρη τη γραμμή, ενώ εκκρεμεί η ολοκλήρωση των αντίστοιχων δομών για τα τμήματα Οινόη - Τιθορέα και Λάρισα - Πλατύ.
Παρά τις καταγγελίες συνδικαλιστικών εκπροσώπων των σιδηροδρομικών περί παντελούς απουσίας αυτόματων δικλίδων ασφαλείας στο δίκτυο, κυβερνητικές πηγές και στελέχη του ΟΣΕ και σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν αποδοθεί σε ολόκληρο το κομμάτι από το Πλατύ Ημαθίας έως τον Προμαχώνα, όπως και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Αθήνα έως τη Λάρισα.
Ως αποτέλεσμα, το όλο έργο έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό που αγγίζει το 70%.
Τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα, και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας.
Μάλιστα, ο πρωθυπουργός ήταν προγραμματισμένο να επισκεφτεί την Τετάρτη το ανακαινισμένο και σε λειτουργία κέντρο τηλεδιοίκησης - σηματοδότησης στη Θεσσαλονίκη που καλύπτει συγκεκριμένα το τμήμα Πλατύ - Προμαχώνας και να ενημερωθεί για τις εφαρμογές τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και ETCS (European Train Control System) που διαθέτει.
Η υποδομή στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα τρία Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας που θα είναι αρμόδια για ολόκληρη τη γραμμή, ενώ εκκρεμεί η ολοκλήρωση των αντίστοιχων δομών για τα τμήματα Οινόη - Τιθορέα και Λάρισα - Πλατύ.