Oι εμπορικές αμαξοστοιχίες ξεκίνησαν και πάλι τα δρομολόγια. Για πρώτη φορά, δίπλα στους μηχανοδηγούς ταξίδεψαν και εκπαιδευτές προκειμένα να γίνει έλεγχος στις ράγες αλλά και για παροχή ψυχολογικής στήριξης αν χρειαστεί απαραίτητο. Το Star βρέθηκε στο σημείο όπου το κλειδί στις ράγες δε γύρισε ποτέ και έστειλε την μία αμαξοστοιχία πάνω στην άλλη.

Το πρώτο τρένο που περνά απο το μοιραίο κλειδί της Λάρισας έχει ξεκινήσει από Θεσσαλονίκη με προορισμό το Θριάσειο. Είναι φορτωμένο με δεκάδες κοντέινερ. 'Οταν το βλέμμα πέφτει στο μοιραίο κλειδί, στην αμαξοστοιχία επικρατεί βουβαμάρα. 'Ολοι ειναι μουδιασμένοι. Ο μηχανοδηγός κρατά σφιχτά τους μοχλούς κίνησης και στο μυαλό όλων έρχονται οι εικόνες απο το μακελειό στα Τέμπη.

«Μόλις μπήκαμε στη σήραγγα βουρκώσαμε. Στο σημείο του δυστυχήματος το τρένο έκοψε ταχύτητα και χτυπήσαμε τις κόρνες. Τρέμαμε όλοι. Κάναμε τον σταυρό μας. Κοιτάξαμε ψηλά στον ουρανό και προσευχηθήκαμε για όλους αυτούς που χάθηκαν. Δε μιλούσε κανείς», λέει μέλος του πληρώματος της αμαξοστοιχίας.  Στη μηχανή ήταν τρεις οδηγοί αυτή την φορά. O ΟΣΕ φαίνεται να εκπληρώνει τις απαιτήσεις των συνδικαλιστών.

«Μας είπαν ότι σιγά σιγά θα ικανοποιήσουν όλα τα αιτήματά τους» λέει ο πρόεδρος μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας. Στη Θεσσαλονίκη, το πρωϊ οι μεταφορικές εταιρίες έπιασαν δουλειά για να ξεφορτώσουν τα υλικά από την πρώτη εμπορευματική αμαξοστοιχία που έφθασε στην πόλη. 

Ωστόσο, στον Καστελλόκαμπο της Πάτρας λίγο έλειψε να έχουμε σύγκρουση πάνω στις γραμμές του τρένου. Οδηγός αυτοκινήτου σταμάτησε λίγα μέτρα πριν απο τις ράγες αφού είδε μπροστά του ξαφνικά ένα ρομποτικό όχημα του ΟΣΕ.