Σοκ και δέος προκαλούν στην κοινή γνώμη όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο εφέτης ανακριτής που ερευνά τη μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη αναμένεται να καλέσει μέσα στο επόμενο 24ωρο τον προϊστάμενο Επιθεώρησης που έβαλε στη συγκεκριμένη νυχτερινή βάρδια τον 59χρονο και βγήκε σε αναρρωτική άδεια ένα 24ωρο μετά την τραγωδία και τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας, εις βάρος των οποίων έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας, Βασίλης Σαμαράς, φέρεται να υποστηρίζει ότι δεν είχε εκπαιδευτεί στο σύστημα τηλεδιοίκησης, με αποτέλεσμα, ακόμα και να λειτουργούσε πλήρως το σύστημα, εκείνος να μην ήταν σε θέση να το χειριστεί.

Επιπλέον, ο 59χρονος κατηγορούμενος, ο οποίος έχει προφυλακιστεί για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών με τους δεκάδες νεκρούς και τραυματίες, φέρεται να ισχυρίζεται ότι δεν γνώριζε μέρος του πίνακα που χειρίζονται οι σταθμάρχες στον σταθμό της Λάρισας. Από τον συγκεκριμένο πίνακα γίνονται, μεταξύ άλλων, οι αλλαγές τροχιάς των τρένων αλλά και η παρακολούθηση των αμαξοστοιχιών για μερικά χιλιόμετρα (δεξιά και αριστερά του σταθμού).

Επίσης, φέρεται να υποστηρίζει ότι ο πίνακας υπολειτουργούσε, κάτι το οποίο ανέφερε τη Δευτέρα σε δήλωσή της στο protothema.gr και η καθαρίστρια του ΟΣΕ, που βρισκόταν σχεδόν καθημερινά στο Σταθμαρχείο Λάρισας.

Σχετικά με την καταγγελία της ίδιας γυναίκας για... πάρτι με αλκοόλ, μουσική και τσιγάρα που γίνονταν πολλά βράδια στο μοιραίο σταθμαρχείο, ο 59χρονος φαίνεται να μην αρνείται όσα ανέφερε η εργαζόμενη, όμως υποστηρίζει ότι δεν γίνονταν πάρτι… όταν είχε ο ίδιος βάρδια.

Τέλος, ο σταθμάρχης αναμένεται να προβάλει τον ισχυρισμό ότι κάποια από τα «κλειδιά» δεν δούλευαν ή εμφάνιζαν προβλήματα.