Η Ομάδα Νάμα επιλέγει φέτος να ανεβάσει στην Κεντρική Σκηνή του Επί Κολωνώ, την «Αγαπητή Ελένα» της Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια, ένα ρώσικο έργο γραμμένο την περίοδο του τέλους της σοβιετικής εποχής.

Η πρεμιέρα είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014.

Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου:

Η «Αγαπητή Ελένα» της ρωσίδας θεατρικής συγγραφέως Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια, είναι έργο γραμμένο στην Σοβιετική Ένωση του ’80, την περίοδο δηλαδή της αποσύνθεσής της, όπου ο μεγάλος κύκλος του σοσιαλιστικού πειράματος υπό το βάρος των αδιεξόδων και της διαφθοράς πλησίαζε στην ολοκλήρωσή του, ενώ το άγνωστο μέλλον μιας μετά-εποχής ήταν προ των πυλών. Η ιστορία διαδραματίζεται στο μικρό διαμέρισμα μιας δασκάλας σε κάποια πόλη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης την περίοδο των σχολικών εξετάσεων, με πρόσωπα τη δασκάλα και τέσσερις μαθητές της. Οι τέσσερις νέοι εμφανίζονται ξαφνικά με δώρα στο σπίτι της δασκάλας τους την ημέρα των γενεθλίων της. Ο στόχος όμως δεν είναι να της ευχηθούν αλλά να βρουν τρόπο να της πάρουν το κλειδί για να κλέψουν και να αλλάξουν τα γραπτά τους, που είναι κλειδωμένα στο σχολείο, ώστε να εξασφαλίσουν έτσι την είσοδο τους στο πανεπιστήμιο. Στην απόφαση για την πράξη τους αυτή οδηγήθηκαν νιώθοντας θύματα ενός παράλογου και αρτηριοσκληρωτικού συστήματος. Όταν της αποκαλύπτουν τον πραγματικό λόγο της επίσκεψης τους, το μικρό διαμέρισμα θα μεταβληθεί σε πεδίο μετωπικής σύγκρουσης που θα αρχίσει με αντιπαράθεση αξιών, θα περάσει στη ψυχολογική βία, θα εξελιχθεί σε ομηρία και θα καταλήξει…

Μετάφραση: Βικτώρια Χαραλαμπίδου, Ειρήνη Χαραλαμπίδου, Σκηνοθεσία: Ελένη Σκότη 

Παίζουν: Αριέττα Μουτούση, Γιάννης Λεάκος, Δημήτρης Σαμόλης, Χρήστος Κοντογεώργης, Ηρώ Πεκτέση

Διαβάστε επίσης:

Τι συζήτησαν Κώστας Τασούλας - Αμάλ Αλαμουντίν

Με φουστάνι στα χρώματα της ελιάς η Αλαμουντίν στον Τασούλα (VIDEO)

Ψηφιδωτό Αμφίπολης: Συμβολίζει την επιστροφή στην Μακεδονία;

"Τα Τερατοκουτάκια" έρχονται στους κινηματογράφους (trailer)

"Ανοιχτά Σύνορα" με ελεύθερη είσοδο στο Μέγαρο

Σε έκθεση για πρώτη φορά αυτο-πορτρέτο του Πικάσο