Λακαφώσης για Τέμπη: Δεν υπάρχει οτιδήποτε γραπτό για τις μετακινήσεις βαγονιών
Τι ανέφερε
Όπως σημείωσε ο ίδιος, στην πράσινη περιοχή θα μπορούσε να πατήσει ο οποιοσδήποτε γερανός, χωρίς να αλλοιωθεί το κέντρο του τριγώνου
Πληθαίνουν τα ερωτήματα σχετικά με την μετακίνηση των βαγονιών από το σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη.
Όπως αποκάλυψε στο MEGA ο πραγματογνώμονας Κώστας Λακαφώσης, δεν αναφέρεται γραπτώς στη δικογραφία οτιδήποτε για τη μετακίνηση των βαγονιών της μοιραίας αμαξοστοιχίας. «Ότι έγινε, έγινε με προφορική εντολή. Τα πρακτικά του συντονιστικού οργάνου της Πολιτικής Προστασίας δεν αναφέρουν τέτοιες αποφάσεις. Όλοι λένε ότι ήταν προφορική εντολή».
Ενδιαφέρον προκαλεί και η φωτογραφία από το σημείο του δυστυχήματος. Απεικονίζεται το επίκεντρο της φωτιάς και μέσα στο εσωτερικό του τριγώνου που έχει σχηματιστεί είναι το καμένο βαγόνι του κυλικείου, ενώ το πρώτο βαγόνι της αμαξοστοιχίας έχει διαλυθεί. «Από τη σφοδρή σύγκρουση έχει διαλυθεί η ηλεκτρομηχανή και το πρώτο βαγόνι. Ακριβώς στο κέντρο του τριγώνου η τσαλακωμένη μάζα είναι το βαγόνι του κυλικείου. Εκεί έχασαν τη ζωή τους 25 άνθρωποι», εξήγησε ο Κώστας Λακαφώσης.
Όπως σημείωσε ο ίδιος, στην πράσινη περιοχή θα μπορούσε να πατήσει ο οποιοσδήποτε γερανός, χωρίς να αλλοιωθεί το κέντρο του τριγώνου. «Δεν υπήρχε υπηρεσιακή ανάγκη. Θα μπορούσαν να σηκωθούν τα βαγόνια από την έξω πλευρά», συμπλήρωσε.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-czjwl7ix630p)
Όπως αποκάλυψε στο MEGA ο πραγματογνώμονας Κώστας Λακαφώσης, δεν αναφέρεται γραπτώς στη δικογραφία οτιδήποτε για τη μετακίνηση των βαγονιών της μοιραίας αμαξοστοιχίας. «Ότι έγινε, έγινε με προφορική εντολή. Τα πρακτικά του συντονιστικού οργάνου της Πολιτικής Προστασίας δεν αναφέρουν τέτοιες αποφάσεις. Όλοι λένε ότι ήταν προφορική εντολή».
Ενδιαφέρον προκαλεί και η φωτογραφία από το σημείο του δυστυχήματος. Απεικονίζεται το επίκεντρο της φωτιάς και μέσα στο εσωτερικό του τριγώνου που έχει σχηματιστεί είναι το καμένο βαγόνι του κυλικείου, ενώ το πρώτο βαγόνι της αμαξοστοιχίας έχει διαλυθεί. «Από τη σφοδρή σύγκρουση έχει διαλυθεί η ηλεκτρομηχανή και το πρώτο βαγόνι. Ακριβώς στο κέντρο του τριγώνου η τσαλακωμένη μάζα είναι το βαγόνι του κυλικείου. Εκεί έχασαν τη ζωή τους 25 άνθρωποι», εξήγησε ο Κώστας Λακαφώσης.
Όπως σημείωσε ο ίδιος, στην πράσινη περιοχή θα μπορούσε να πατήσει ο οποιοσδήποτε γερανός, χωρίς να αλλοιωθεί το κέντρο του τριγώνου. «Δεν υπήρχε υπηρεσιακή ανάγκη. Θα μπορούσαν να σηκωθούν τα βαγόνια από την έξω πλευρά», συμπλήρωσε.