Δυτική Μακεδονία: Ανταποδοτικά τέλη από εταιρείες για τη συντήρηση του εθνικού οδικού δικτύου ζητά ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης
Τι ανέφερε σε σχετική ανάρτηση
Ο κ. Γκοβεδάρος καλεί τους βουλευτές της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και την περιφερειακή αρχή να διεκδικήσουν τα ανταποδοτικά τέλη μέσω νομοθετικής ρύθμισης στο πλαίσιο της Δίκαιης Μετάβασης από εταιρείες που κάνουν χρήση του οδικού δικτύου
Στην ανάγκη θέσπισης ανταποδοτικών τελών για εργασίες συντήρησης του εθνικού οδικού δικτύου της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, λόγω της αυξανόμενης επιβάρυνσής του από τη συνεχή διέλευση υπερβαρέων οχημάτων, αναφέρεται σε ανάρτησή του ο αντιπεριφερειάρχης, Τεχνικών Έργων, Χάρης Γκοβεδάρος.
Ο κ. Γκοβεδάρος καλεί τους βουλευτές της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και την περιφερειακή αρχή να διεκδικήσουν τα ανταποδοτικά τέλη μέσω νομοθετικής ρύθμισης στο πλαίσιο της Δίκαιης Μετάβασης από τις εταιρείες που κάνουν χρήση του οδικού δικτύου, καθώς απαιτούνται μεγάλα κονδύλια για την συντήρησή του, δεδομένου ότι επιβαρύνεται από την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων που απαιτούνται για την κατασκευή των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο κ. Γκοβεδάρος επικαλείται στοιχεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Δυτικής Μακεδονίας, που έχει την αρμοδιότητα συντήρησης των 550 χιλιομέτρων του εθνικού οδικού δικτύου εντός της επικράτειας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και έχει την ευθύνη της έκδοσης αδειών διέλευσης των υπερμεγεθών – υπερδιάστατων οχημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, από το Μάιο του 2022 έως τον Απρίλιο του 2024 έχουν εκδοθεί πάνω από 1.300 άδειες διέλευσης, ενώ σε κάποια έτη κατά τα οποία κατασκευάζονταν μεγάλοι αιολικοί σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας (ΑΣΠΗΕ) έχουν εκδοθεί και πλέον των χιλίων, σημειώνοντας ότι το επόμενο διάστημα η κίνηση θα είναι ακόμα πιο αυξημένη.
Πηγή: ΕΡΤ
Ο κ. Γκοβεδάρος καλεί τους βουλευτές της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και την περιφερειακή αρχή να διεκδικήσουν τα ανταποδοτικά τέλη μέσω νομοθετικής ρύθμισης στο πλαίσιο της Δίκαιης Μετάβασης από τις εταιρείες που κάνουν χρήση του οδικού δικτύου, καθώς απαιτούνται μεγάλα κονδύλια για την συντήρησή του, δεδομένου ότι επιβαρύνεται από την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων που απαιτούνται για την κατασκευή των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο κ. Γκοβεδάρος επικαλείται στοιχεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Δυτικής Μακεδονίας, που έχει την αρμοδιότητα συντήρησης των 550 χιλιομέτρων του εθνικού οδικού δικτύου εντός της επικράτειας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και έχει την ευθύνη της έκδοσης αδειών διέλευσης των υπερμεγεθών – υπερδιάστατων οχημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, από το Μάιο του 2022 έως τον Απρίλιο του 2024 έχουν εκδοθεί πάνω από 1.300 άδειες διέλευσης, ενώ σε κάποια έτη κατά τα οποία κατασκευάζονταν μεγάλοι αιολικοί σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας (ΑΣΠΗΕ) έχουν εκδοθεί και πλέον των χιλίων, σημειώνοντας ότι το επόμενο διάστημα η κίνηση θα είναι ακόμα πιο αυξημένη.
Πηγή: ΕΡΤ