Στη σύλληψη ενός 19χρονου, ο οποίος οδηγούσε με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο, προχώρησαν οι αστυνομικές Αρχές στη Θεσσαλονίκη τα ξημερώματα της Δευτέρας (22/06). Το περιστατικό σημειώθηκε στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών, όταν ο 19χρονος έτρεχε με 195 χλμ/ώρα σε σημείο όπου το όριο είναι τα 90 χλμ/ώρα.


Διαβάστε: Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Εντοπίστηκε σορός ηλικιωμένου μετά από φωτιά σε διαμέρισμα


Εις βάρος του 19χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ ο συλληφθείς αναμένεται να βρεθεί ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.