Μια ακόμη τραγωδία μετά από τοκετό συγκλονίζει τη χώρα, αυτή τη φορά στη Λιβαδειά, όπου μια νεαρή μητέρα έχασε τη ζωή της λίγες ημέρες αφότου έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της. Η γυναίκα είχε μεταβεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς για προγραμματισμένη καισαρική τομή. Ο τοκετός ολοκληρώθηκε και η μητέρα γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της οικογένειας, καθώς είχε ήδη έναν 8χρονο γιο. Λίγες ώρες αργότερα, όμως, η κατάσταση της υγείας της παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση.

Διαβάστε: Μυτιλήνη: "Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι έφυγε η Μάγδα" - Συγκλονίζουν οι περιγραφές για την 36χρονη γιατρό που πέθανε μετά τη γέννα, τι λένε οι συνάδελφοί της


Λιβαδειά Παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία - Οι πρώτες ενδείξεις και η έρευνα

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η νεαρή μητέρα παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία μετά τον τοκετό. Οι γιατροί την υπέβαλαν άμεσα σε χειρουργική επέμβαση, σε μια προσπάθεια να ελέγξουν την αιμορραγία και να σταθεροποιήσουν την κατάστασή της. Στη συνέχεια κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο Θριάσιο Νοσοκομείο, όπου συνεχίστηκε η μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η γυναίκα δεν τα κατάφερε, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της και την τοπική κοινωνία. Οι πρώτες ενδείξεις από την ιατροδικαστική εξέταση φέρονται να δείχνουν ότι υπήρξαν σοβαρές επιπλοκές κατά τη διάρκεια ή μετά τον τοκετό, οι οποίες οδήγησαν σε ακατάσχετη αιμορραγία. Την ίδια ώρα, οι αρμόδιες Αρχές ερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες εξελίχθηκε η υπόθεση, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπήρξαν τυχόν ιατρικές ευθύνες, λάθη ή παραλείψεις. Σε αυτή τη φάση, η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν μπορούν να προδικαστούν συμπεράσματα.