Μυτιλήνη: "Η αγάπη μου για σένα θα είναι παντοτινή" - Η ανάρτηση του συντρόφου της 36χρονης γιατρού, που πέθανε μετά τον τοκετό
Ανακοίνωσε το πότε θα γίνει η κηδεία της
Ο σύντροφος της 36χρονης, που πέθανε στη Μυτιλήνη λίγες μέρες αφού γέννησε, έκανε σπαραξικάρδια ανάρτηση για την απώλεια της γιατρού
Συγκλονισμένοι παραμένουν οι κάτοικοι της Μυτιλήνης για το θάνατο της 36χρονης Μάγδας, της γιατρού που πέθανε λίγες μέρες αφού γέννησε. Ενώ επίκειται το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης για τα αίτια του θανάτου της, ο σύντροφός της έκανε ανάρτηση στην οποία εκδηλώνει την αγάπη του για εκείνη και της υπόσχεται ότι πρόκειται να υπηρετήσει το λειτούργημα του γιατρού με «την ίδια αφοσίωση και ανιδιοτέλεια» που το έκανε εκείνη. Επίσης, ανακοίνωσε πως η κηδεία της 36χρονης θα γίνει τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 18:00, στον ιερό ναό Αγίου Γεωργίου Σκοπέλου. Επιπλέον, τόνισε πως αντί στεφάνων, θα υπάρχει κουτί οικονομικής ενίσχυσης. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν για την αγορά ιατρονοσηλευτικού εξοπλισμού για μονάδα του ΕΣΥ.
Διαβάστε: Μυτιλήνη: Εν αναμονή του ιατροδικαστικού πορίσματος για την 36χρονη Μάγδα - "Δεν πρόλαβα να της ευχηθώ για τη γέννηση του παιδιού της"
Διαβάστε: Μυτιλήνη: Εν αναμονή του ιατροδικαστικού πορίσματος για την 36χρονη Μάγδα - "Δεν πρόλαβα να της ευχηθώ για τη γέννηση του παιδιού της"
En