Ολοκληρώθηκε σήμερα το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα. Εκεί τέθηκε επί τάπητος ό,τι αφορά τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες εξελίσσονται συνεχώς, διεκδικώντας μερίδιο και στις πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών.

Το συνέδριο κατά κύριο λόγο απευθύνονταν σε εξειδικευμένο κοινό, επιχειρηματίες αλλά και νέους ανθρώπους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε έναν ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο, αυτόν του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εξειδικευμένα στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ανέλυσαν μεθόδους και πρότειναν λύσεις για όσους θέλουν να στραφούν στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Ωστόσο, τα Social Media αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες και ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Έγινε λόγος για τις "φυλές" των Social Media, με αναφορές και στο χθεσινό debate των πολιτικών αρχηγών το οποίο είχε τεράστια απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World είχε ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media.
Αισιόδοξη νότα η μεγάλη προσέλευση του κοινού, το οποίο - καταρτισμένο στα social media - θέλει να δραστηριοποιηθεί μέσω νέων ελληνικών εταιρειών, στο διεθνές στερέωμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιέγραψαν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ ενδιαφέρον είχε η αναφορά στα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).

Το συνέδριο έκλεισε με την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών σε διαφορετικούς κλάδους όπως το Travel - Hospitality, το Healthcare, το FMCG - Retail, το Banking και τις Τηλεπικοινωνίες.