Ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζει τη δική του "ομάδα αλήθειας" με τη βοήθεια του Λαζόπουλου
<p>Το σχέδιο για την e-απάντηση στη ΝΔ - συσκέψεις στο Μαξίμου για να αντιμετωπίσει η κυριαρχία της αντιπολίτευσης στα κοινωνικά δίκτυα</p>
Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΝΙΑ - εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
Την επιστροφή του ΣΥΡΙΖΑ και του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από τα οποία απουσιάζουν αισθητά μετά τις εκλογές του περασμένου Σεπτεμβρίου, δίνοντας τη δυνατότητα στη Νέα Δημοκρατία και στον Κυριάκο Μητσοτάκη να κυριαρχούν και να αποκτούν προνομιακή σχέση με το νεανικό κοινό, σχεδιάζουν στο Μέγαρο Μαξίμου, με τη συμβολή ενός προσώπου-έκπληξη.
Η απήχηση που έχει στο Διαδίκτυο η «Ομάδα Αλήθειας» της Νέας Δημοκρατίας, μέσα από τα μηνύματα και τα βίντεο της οποίας αποδομούνται η κυβερνητική πολιτική και το ηγετικό προφίλ του κ. Τσίπρα και διογκώνονται οι εντυπώσεις από τα λάθη και τις γκάφες ορισμένων υπουργών και βουλευτών της κυβερνητικής πλειοψηφίας, έχει προκαλέσει μεγάλη εντύπωση στο πρωθυπουργικό επιτελείο και έντονο προβληματισμό στην επικοινωνιακή ομάδα του Μαξίμου. Και αυτό γιατί τα ποσοτικά δεδομένα από τις καθημερινές αναπαραγωγές, αλλά και τη διαδραστικότητα αυτών των αναρτήσεων ξεπερνούν κατά πολύ τα αντίστοιχα του προφίλ του πρωθυπουργού, ακόμα και του ίδιου του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. ΣΥΣΚΕΨΗ.
Οπως είναι σε θέση να γνωρίζουν τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», σε πρόσφατη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου αποφασίστηκε να δοθεί τέλος στην ηχηρή απουσία του πρωθυπουργού και του ΣΥΡΙΖΑ από το Διαδίκτυο. Ηδη έχουν γίνει τα πρώτα σχέδια επί χάρτου για την αντιμετώπιση της κατάστασης.
Ο στόχος που έχει τεθεί δεν είναι άλλος από το να δημιουργηθεί μια κυβερνητική «Ομάδα Αλήθειας» με διπλό στόχο. Από τη μία, θα πρέπει να αντιπαρατεθεί με την αντίστοιχη ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, κάνοντας την ακριβώς αντίθετη δουλειά: να αναδεικνύει τις αμφίσημες δηλώσεις βουλευτών και στελεχών του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ενίοτε να δίνει μια χιουμοριστική διάσταση (με στόχο την αναπαραγωγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης), αλλά και να αποδομεί το προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη και να θυμίζει παλαιότερες υποθέσεις σκανδάλων των κυβερνήσεων της Ν.Δ.
Ο άλλος στόχος της ομάδας είναι να αναδείξει με διακριτικότητα το κυβερνητικό έργο, με τον στόχο να είναι πάλι ο ίδιος: Η αναπαραγωγή στα κοινωνικά δίκτυα. «Η δύναμή μας και στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις, του Ιανουαρίου και του Σεπτεμβρίου του 2015, αλλά και στο δημοψήφισμα ήταν η νεολαία, που κινητοποιήθηκε και επηρεάστηκε σε σημαντικό βαθμό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτές τις αναμετρήσεις είχαμε το πάνω χέρι και δεν αφήναμε αναπάντητη την προπαγάνδα των αντιπάλων. Τους αντιμετωπίζαμε αποτελεσματικά. Τώρα, όμως, η παρουσία μας είναι αδύναμη.
Η “γαλάζια” επικοινωνία στο Διαδίκτυο είναι κυρίαρχη και ενισχύεται από ειδησεογραφικά sites, που αντιπολιτεύονται σκληρά την κυβέρνηση», αναφέρει στέλεχος της κυβέρνησης που γνωρίζει τις σχετικές διεργασίες.
ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΤΣΙΜΙΤΑΚΗΣ
ΘΑΝΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
ΗΛΙΑΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στο κεντρικό επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης αναζητούν πρόσωπα από τον χώρο της επικοινωνίας που θα βοηθήσουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα.
Στην κατεύθυνση αυτή έχει κατατεθεί μια ενδιαφέρουσα εισήγηση για συνεργασία με την ομάδα που χειρίζεται την ιστοσελίδα altsantiri.gr, του γνωστού καλλιτέχνη και ηθοποιού Λάκη Λαζόπουλου, κυρίως σε επίπεδο τεχνογνωσίας, αλλά και στον τρόπο που οι προτάσεις της κυβέρνησης και οι ανακολουθίες της αντιπολίτευσης μπορούν να μετατραπούν σε έξυπνα μηνύματα.
Οι ίδιες πηγές, μάλιστα, αναφέρουν ότι ήδη έχουν γίνει οι πρώτες διερευνητικές επαφές. Στο μικροσκόπιο της επικοινωνιακής ομάδας του Μεγάρου Μαξίμου βρίσκεται και το πρόσωπο που θα αναλάβει τις επίσημες σελίδες του πρωθυπουργού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μετά από 14 μήνες παραμονής του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, ακόμα δεν υπάρχει σταθερός διαχειριστής της διαδικτυακής επικοινωνίας του πρωθυπουργού. Συγκεκριμένα, ο Ηλίας Χρονόπουλος αποτελεί παρελθόν για το κυβερνών κόμμα από τον περασμένο Σεπτέμβριο και το εγχείρημα με τον Ματθαίο Τσιμιτάκη δεν ευδοκίμησε. Τώρα, την ευθύνη ατύπως έχει ο συνεργάτης του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, Θάνος Παπάζογλου. Την περίοδο αυτή καταγράφηκαν λάθη που παραλίγο να προκαλέσουν διπλωματικό επεισόδιο, διορθώσεις από την ομάδα διαχείρισης του λογαριασμού και συχνές γκάφες, όπως η λάθος ορθογραφία λέξεων σε φράσεις του κ. Αλέξη Τσίπρα.
Οι γκάφες με τον Αχμέτ Νταβούτογλου και το πρόσφατο ορθογραφικό λάθος στο προφίλ του πρωθυπουργού στο Τwitter έχουν ήδη μείνει στην ιστορία. Από την άλλη πλευρά, μια απλή περιήγηση κάθε ημέρα στο Διαδίκτυο, που κατακλύζεται από βίντεο με αντικρουόμενες δηλώσεις υπουργών, καταδεικνύει την παραπάνω κατάσταση. Τα στοιχεία αυτά συνθέτουν λίγο έως πολύ την εικόνα που βγαίνει προς τα έξω από τη διαδικτυακή επικοινωνία του πρωθυπουργού.
Τα λεφτά για τα δίκτυα
Σημαντικά ποσά για την κάλυψη των αναγκών διαδικτυακής επικοινωνίας της κυβέρνησης από ιδιώτη διαθέτει η Γενική Γραμματεία του Πρωθυπουργού. Ειδικότερα, προ ημερών διέθεσε 11.808 ευρώ για τη σύναψη σύμβασης παροχής ειδικών συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα πληροφορικής δικτύων και Διαδικτύου, που αφορούν τον έλεγχο της καλύτερης λειτουργίας των υφιστάμενων δικτύων, καθώς και των προδιαγραφών νέων εφαρμογών και συστημάτων, περιλαμβανομένων και των τρόπων και των μέσων πρόσβασης σε αυτά.
Επιπλέον, εγκρίθηκε η δέσμευση 12.324 ευρώ για τη σύναψη σύμβασης παροχής ειδικών συμβουλών εφαρμογής τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών σε ζητήματα διαλειτουργικότητας πληροφοριακών συστημάτων. Και όλα αυτά την ώρα που οι επίσημες σελίδες της Νέας Δημοκρατίας και του κ. Μητσοτάκη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την επιμέλεια του Κωνσταντίνου Κυρανάκη, ξεπερνούν σε δημοφιλία και διαδραστικότητα κατά πολύ τις αντίστοιχες του κυβερνώντος κόμματος.