Το ηλεκτρονικό εισιτήριο, στο οποίο έχει στηρίξει ο ΟΑΣΑ τις ελπίδες του για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής επρόκειτο να εφαρμοστεί στα οδικά μέσα από τον Ιανουάριο και στα μέσα σταθερής τροχιάς από το καλοκαίρι του 2017.

Ωστόσο τώρα το υπουργείο αποφάσισε να εφαρμόσει συνολικά το νέο σύστημα από τις αρχές Απριλίου αφήνοντας παράλληλα και ένα μεταβατικό στάδιο προκειμένου οι χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να εξοικειωθούν με το νέο σύστημα.

Όπως εξήγησε ο ίδιος, υπήρχαν ελλείψεις στον παλαιό διαγωνισμό, οι οποίες έπρεπε να συμπληρωθούν: «Ο σχεδιασμός δεν ήταν ο βέλτιστος. Δεν είχε προβλεφθεί η εγκατάσταση μηχανημάτων τροφοδότησης των έξυπνων καρτών ούτε και η εγκατάσταση κατάλληλων πυλών σε όλους τους σταθμούς. Χρειάστηκε να προχωρήσουμε σε μερικό ανασχεδιασμό του έργου και θα γίνει ένας νέος διαγωνισμός για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο» επεσήμανε.

Ο υπουργός αλλά και η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξήγγειλαν τη λειτουργία μίας νέας προαστιακής γραμμής που θα ενώνει την Αθήνα με τη Λιβαδειά και θα ξεκινήσει τις προσεχείς ημέρες ύστερα από αίτημα της τοπικής κοινωνίας για την εξυπηρέτηση των εκατοντάδων εργαζομένων της περιοχής.

Παράλληλα ο Προαστιακός φαίνεται ότι ...«πατάει γκάζι» από τον ερχόμενο Μάιο οπότε και αναμένεται να ολοκληρωθεί η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή Πειραιά-Αθήνας, η οποία θα δώσει τη δυνατότητα γρηγορότερων και συχνότερων δρομολογίων.

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, έως το τέλος του 2017 η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη δε θα ξεπερνά τις 3,5 ώρες. Στόχος του σιδηροδρομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου σιδηροδρομικού δικτύου που θα συνδέει τα μεγάλα λιμάνια της Αττικής (Πειραιάς, Ραφήνα και Λαύριο) με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», θα περιλαμβάνει νέες προαστιακές διαδρομές, θα συνδέεται με τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας και με δύο εμπορευματικά κέντρα.

Ethnos