Η θερμοκρασία αναμένεται να αγγίξει τις επόμενες μέρες τους 42 βαθμούς Κελσίου αλλά οι συρμοί του μετρό και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος δεν… διαθέτουν κλιματισμό.

Πολλοί επιβάτες τις τελευταίες μέρες διαμαρτύρονταν δικαίως εξαιτίας της αποπνικτικής κατάστασης που επικρατούσε στους συρμούς.

Αρκεί να σκεφτούμε ότι μέσα σε ένα βαγόνι του μετρό υπάρχουν πολλά περισσότερα από 100 άτομα. Τι γίνεται αν μέσα σε αυτό το βαγόνι δεν υπάρχει κλιματισμός; Χάος!

Το Σωματείο Μηχανοδηγών της Αττικό Μετρό πάντως παίρνει θέση στο πρόβλημα και σε ανακοίνωσή του αναφέρει, ότι το πρόβλημα δημιουργείται εξαιτίας της έλλειψης ανταλλακτικών..

Ειδικότερα αναφέρουν τα εξής:

«Θα θέλαμε να ενημερώσουμε το επιβατικό κοινό που μετακινείται στις γραμμές 2&3 του Μετρό καθώς και στο Αεροδρόμιο, ότι το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί εδώ και κάποιες ημέρες με τον κλιματισμό-εξαερισμό στους συρμούς σειράς ΙΙ δεν οφείλεται στους ηλεκτροδηγούς αλλά στο ότι οι κλιματιστικές μονάδες των συγκεκριμένων Συρμών έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας λόγο έλλειψης ανταλλακτικών (φίλτρα).Ζητάμε συγγνώμη από τους επιβάτες για την ταλαιπωρία την οποία αντιμετωπίζουν, δυστυχώς όμως δεν είναι στο χέρι μας η επίλυση του θέματος. Ελπίζουμε το πρόβλημα να επιλυθεί εντός της εβδομάδας όπως μας έχουν διαβεβαιώσει από την διοίκηση της εταιρίας Έως τότε θα παρακαλούσαμε να μην προπηλακίζονται οι ηλεκτροδηγοί γιατί είναι οι μόνοι που δεν φταίνε. Προσπαθούμε καθημερινά για ασφαλείς και ποιοτικές μετακινήσεις προς τους επιβάτες του λεκανοπεδίου αλλά δυστυχώς ορισμένες φορές οι καταστάσεις μας ξεπερνάνε».

Να υπενθυμίσουμε οτι αναστάτωση επικράτησε το μεσημέρι της Δευτέρας (26.06.2017) στον σταθμό του μετρό της Αττικής, όταν κάποια σκουπιδάκια έπιασαν φωτιά λόγω υπερθέρμανσης του κάτω μέρους της πλατφόρμας.

Στο σημείο έσπευσαν οι αρμόδιες Αρχές και εκκένωσαν τον συρμό ενώ σταμάτησε η διέλευση για περίπου ένα τέτατρτο των συρμών από τον σταθμό. 

«Σε όποιο τρένο χαλάει ο κλιματισμός η βλάβη δεν μπορεί να διορθωθεί» δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ Λ.Ρενιέρης. Ο ίδιος πάντως υποστηρίζει ότι μόνο στο 10% - 20% των τρένων υπάρχει πρόβλημα με τον κλιματισμό.