Η αποτυχία της «απομόνωσης» των παιδαγωγικών τμημάτων σε ένα επιστημονικό πεδίο (το 4ο), με αποτέλεσμα να μπαίνουν υποψήφιοι ακόμα και με βαθμό κάτω από τη βαθμολογική βάση οδηγεί σε αλλαγές.

Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μάρνυς Παπαματθαίου για την Ελευθερία του Τύπου, με νέα διάταξη «εξαφανίζονται» τα Μαθηματικά από εξεταζόμενο μάθημα για τα… νέα Παιδαγωγικά, στα οποία οι υποψήφιοι θα μπαίνουν με την καλή γνώση κυρίως των Λατινικών.

Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον θα μπαίνουν στις τάξεις δάσκαλοι χωρίς γνώσεις Μαθηματικών, κάτι που αναμένεται να προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα.