Με ουρές, ταλαιπωρία, ελλείψεις και καθυστερήσεις, αλλά και σοβαρές δυσλειτουργίες, το επιβατικό κοινό καλείται να πληρώσει τη νύφη για την προβληματική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που βιάζεται να εφαρμόσει ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Την ίδια ώρα, η κόντρα μεταξύ του υπουργού και των εργαζομένων κορυφώνεται, οξύνοντας περισσότερο το κλίμα και εν μέσω απειλών τόσο από την πλευρά του υπουργού όσο και των εργαζομένων που απειλούν με απεργία.

Σοβαρά προβλήματα ωστόσο στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προκαλούν ανησυχία για την εφαρμογή του μέτρου καθώς όχι μόνο παρατηρούνται πολλές ελλείψεις, αλλά το επιβατικό κοινό δεν είναι ενημερωμένο, όπως επίσης δεν έχει ολοκληρωθεί και η ενημέρωση-εκπαίδευση των εργαζομένων και των ελεγκτών. Προβλήματα παρατηρούνται επίσης και στα μηχανάκια ακύρωσης, καθώς πολλά από αυτά, όπως παρατηρούν ήδη οι κάτοχοι του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν διαβάζουν την κάρτα.  

Ταλαιπωρία και προβλήματα

Τα προβλήματα πάντως εμφανίστηκαν και καταγράφηκαν, τουλάχιστον από τους επιβάτες, καθώς ο αρμόδιος υπουργός ήταν απασχολημένος με την κόντρα του με τους εργαζόμενους, από χθες, πρώτη ημέρα για την έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας. Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», από νωρίς το μεσημέρι, τα 8 από τα 9 σημεία έκδοσης ηλεκτρονικής κάρτας είχαν πρόβλημα, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται οι επιβάτες, προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία, να μεταβαίνουν στον σταθμό Αττική, τον μόνο σταθμό όπου το εκδοτήριο για τις ηλεκτρονικές κάρτες λειτουργούσε κανονικά. Ωστόσο, λίγο μετά τις 2:30 το μεσημέρι παρουσιάστηκε πρόβλημα και σε αυτό το εκδοτήριο. Πάντως, παρουσιάστηκαν τα ακόλουθα προβλήματα:
- Δεν λειτουργούσαν «ηλεκτρονικές» θύρες
- Όσες λειτουργούσαν, δεν δέχονταν όλες τις κάρτες
- Υπήρχε ανεπαρκής αριθμός εισιτηρίων μίας διαδρομής
- Πολλά μηχανήματα δεν είχαν ρέστα και εισιτήρια
- Τα μηχανήματα των ελεγκτών πολλές φορές δεν διάβαζαν τις πενθήμερες κάρτες
- Δεν έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση εκδοτών