Τη διαδικασία για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής της ηλεκτρονικής κάρτας στη διεύθυνση επιλογής τους, περιγράφει αναλυτικά ο ΟΑΣΑ.

Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και η εξάλειψη του χρόνου αναμονής στα εκδοτήρια προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών.

Η διαδικασία αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.

Δείτε τις ανακοινώσεις που έχουν αναρτήσει στα εκδοτήρια: 

 

Αξίζει να σημειωθεί οτι στους σταθμούς στην Αττική και στον Πειραιά όπου βρέθηκαν σήμερα το πρωί τα parapolitika.gr κανείς από τους επιβάτες δεν παρέδωσε τον φακελό του για να φύγει, αλλά όλοι περίμεναν στην ουρά καθώς, όπως μας είπαν, «καλύτερα να την πάρουμε στα χέρια μας να μην τρέχουμε πάλι».

Δείτε εικόνες που κατέγραψε το parapolitika.gr από τους σταθμούς της Αττικής και του Πειραιά: