Γλυφάδα: Τμήμα χωρίς δάσκαλο στο 11ο Δημοτικό
Τι αναφέρει ο δήμαρχος Γιώργος Παπανικολάου σε επιστολή του προς τον υπουργό Παιδείας
Χωρίς δάσκαλο έχει μείνει εδώ και μία εβδομάδα το δεύτερο τμήμα του 11ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, στην περιοχή της Τερψιθέας, με αποτέλεσμα οι περίπου 20 μαθητές να έχουν χάσει περισσότερες από τριάντα διδακτικές ώρες και να συνεχίζουν να προσέρχονται καθημερινά στο σχολείο τους χωρίς να κάνουν ουσιαστικά τίποτα.
Ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου, σε συνέχεια την εκκλήσεων των γονέων προς την αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας, έστειλε την ακόλουθη επιστολή στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου.
«Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
μετά τις επανειλημμένες εκκλήσεις των γονιών μαθητών του 11ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, με μεγάλη αγωνία για τα παιδιά μας και με τεράστια ανησυχία για τη συνέχιση της φετινής σχολικής χρονιάς, σας στέλνω αυτή την επιστολή για να ζητήσω την προσωπική παρέμβασή σας ώστε να λυθεί το ταχύτερο δυνατό ένα πρόβλημα που η λύση του δεν σηκώνει καμία αναβολή: Ένα ολόκληρο τμήμα της έκτης τάξης δημοτικού σχολείου στην πόλη μας, τη Γλυφάδα, δεν έχει δάσκαλο!
«Φέτος το πρώτο σχολικό κουδούνι, είναι κουδούνι θριάμβου της λειτουργίας μας τα τελευταία δύο χρόνια», σας είχα ακούσει να δηλώνετε κατά την παρουσία σας στη φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Για το 11ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας, το πρώτο σχολικό κουδούνι βρήκε ένα δάσκαλο στην αίθουσα του δεύτερου τμήματος της έκτης δημοτικού. Ο ίδιος είχε ζητήσει απόσπαση, η οποία εγκρίθηκε από τις υπηρεσίες σας χωρίς κανείς να μεριμνήσει για την αντικατάστασή του. Οι γονείς των μαθητών πληροφορήθηκαν έκπληκτοι το γεγονός την περασμένη Δευτέρα το απόγευμα από τα παιδιά τους!
Το αποτέλεσμα είναι πως όλη την περασμένη εβδομάδα, τα παιδιά του τμήματος δεν παρακολουθούν μαθήματα ή κάνουν ορισμένα μόνο από αναπληρωτές δασκάλους άλλων ειδικοτήτων (!) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, αλλά και για την ψυχολογία τους. Τριάντα ώρες διδασκαλίας έχουν ήδη χαθεί για τη φετινή χρονιά και συνεχίζουν να χάνονται και άλλες. Μοιραζόμαστε την έντονη αγωνία των γονιών που απαιτούν το ελάχιστο δυνατό, να έχουν ένα δάσκαλο να κάνει μάθημα στα παιδιά τους.
Κ. Υπουργέ,
πιστεύω ότι συμφωνείτε μαζί μου πως η εικόνα ενός ολόκληρου τμήματος, στην τελευταία τάξη του δημοτικού, να βρίσκεται σε πλήρη αδράνεια μέσα στην καρδιά του φθινοπώρου δεν τιμά κανένα. Για την ακρίβεια, αποτελεί όνειδος για μια σύγχρονη οργανωμένη Πολιτεία. Ελπίζω ότι θα ενσκήψετε άμεσα πάνω από το πρόβλημα αυτό και θα μεριμνήσετε για την επίλυσή του, αλλά και θα πράξετε τα δέοντα ώστε μία τέτοια απαράδεκτη κατάσταση να μην επαναληφθεί ξανά στο μέλλον.»