Συγκεκριμένα, τα Public, με στόχο να αποτελούν τον απόλυτο προορισμό για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες, επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους στην τήρηση των Αρχών του ΟΗΕ ως προϋπόθεση για το σύγχρονο τρόπο άσκησης της επιχειρηματικότητας. Οι Αρχές αυτές περιλαμβάνουν τους τομείς των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, των Συνθηκών Εργασίας, της καταπολέμησης της διαφθοράς, της προστασίας του περιβάλλοντος και της προάσπισης της Βιώσιμης Ανάπτυξης. 
(δείτε εδώ : https://view.publitas.com/public-gr/public_report_csr_2016-2017). Αναλυτικά το 2016 προχώρησαν στις παρακάτω δράσεις :

2016 : Ανθρώπινο δυναμικό

  • 94 νέες προσλήψεις και 75 προαγωγές εκ των έσω
  • Public School of Retail18.500 ώρες εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους εργαζόμενους
  • Δημιουργία της πλατφόρμας mypublic.gr για τους εργαζομένους
  • Χριστουγεννιάτικα Δώρα για όλο το Προσωπικό
  • Δημιουργία Τράπεζα Αίματος

2016 : Πρωτοβουλίες για την κοινωνία

  • Τα Public συμμετέχουν ενεργά στην κοινωνία με πρωτοβουλίες όπως η αποστολή προμηθειών σε πρόσφυγες, οι εκδηλώσεις ενημέρωσης για το σχολικό εκφοβισμό και η ενίσχυση της καμπάνιας «ένα στα πέντε» για την πρόληψη της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.
  • 1000 δωρεάν εκδηλώσεις το χρόνο εκπαιδευτικές & πολιτιστικές για παιδιά και ενήλικες.
  • Τοπικές κοινότητες: 95% του συνόλου των εργαζομένων, στα 50 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, έχουν προσληφθεί από τις τοπικές κοινότητες στις οποίες εργάζονται.

2016 : Για την αγορά & τους πελάτες

  • Ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων με 3 νέα καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.
  • 15 διακρίσεις ανάμεσά τους 2: RetaileroftheYear & το Καλύτερο Ελληνικό onlinestore.
  • Εξυπηρέτηση πελατών: το 98% των πελατών δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση, ενώ το 94% δηλώνει πως θα αγόραζε ξανά από www.public.gr

Περιβάλλον και βιώσιμη ανάπτυξη: Ανάληψη πρωτοβουλιών για την προώθηση της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών των καταστημάτων αλλά και ενίσχυση της εμπορικής διάθεσης προϊόντων τα οποία, κατασκευάζονται σύμφωνα με φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας των Public, μέλους του Ομίλου Olympia, Ανθή Τροκούδη, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Με κεντρικό άξονα την εξέλιξη των ανθρώπων μας, την ικανοποίηση του πελάτη μας και το κοινωνικό μας αποτύπωμα, ο πρώτος Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης των Public αναδεικνύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της μάρκας και υπογραμμίζει την αξία που προσφέρει η εταιρεία στην επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία.»