Στόχος της εταιρείας είναι τη νέα χρονιά να γίνονται πιο συχνά δρομολόγια και γι' αυτόν το σκοπό θα προσληφθούν και άτομα με επιστημονική εξειδίκευση για το χρηματοοικονομικό τμήμα, το τμήμα μηχανοργάνωσης και τον στρατηγικό σχεδιασμό.

«Στόχος μας είναι ένα τρένο σύγχρονο, φιλικό και ασφαλές προς τον επιβάτη, υπερσύχρονο, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες, με wi-fi και υψηλές ταχύτητες», ανέφερε ο κ. Τσαλίδης, με τις επενδύσεις της εταιρείας να φτάνουν το ποσό των 500 εκατομμυρίων ευρώ για ένα διάστημα 3 έως 5 χρόνων.

Όπως δεσμεύτηκε, μέχρι το τέλος Γενάρη θα έχει δοθεί το τμήμα Πειραιάς - Αθήνα και σε πρώτη φάση μία γραμμή χωρίς ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι, ενώ πλήρως η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή θα παραδοθεί στα τέλη Μαρτίου. Στο τέλος του έτους αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα έργα στο τμήμα ΣΚΑ - Λιόσια.

Μέχρι τον Ιούνιο του 2018 θα φτάσει η ηλεκτροκίνηση μέχρι τη Θεσσαλονίκη, ενώ στο τέλος του έτους θα έχει σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση επίσης μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Τσαλίδης αναφέρθηκε και στη σύνδεση με Κωνσταντινούπολη, λέγοντας πως μένει να υλοποιηθούν οι πολιτικές δεσμεύσεις υπό την προϋπόθεση της ανακαίνισης του σιδηροδρομικού σταθμού στα σύνορα, της εγκατάστασης τελωνείου, της τοποθέτησης αστυνομικής δύναμης και της βελτίωσης της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη.

Όσον αφορά την κίνηση στους συρμούς των τρένων, αυτή αυξήθηκε κατά 12% το 2017 σε σχέση με το 2016.